برگزاری جشنواره «عکس پاییز» در دهکده توریستی گنج نامه همدان

سعید ترابیان در گفتگو با خبرنگار بیگ نیوز از همدان اظهار داشت: در فصل پاییز به دلیل تغییر اقلیم و زردی برگ درختان شاهد ایجاد مناظر زیبا در شهر به ویژه مجموعه تفریحی ، ورزشی ، گردشگری هستیم و گردشگری گنجنامه در همدان.

وی اظهار داشت: پاییز همیشه یکی از بهترین فصول برای هنرمندان به ویژه عکاسانی است که با مناظر طبیعی آثار ماندگاری خلق کرده اند.

مدیرعامل دهکده گردشگری گنجنامه از برگزاری جشنواره عکس پاییزه در مجموعه تفریحی ، ورزشی ، گردشگری و گردشگری گنج نامه همدان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از زیبایی درختان پاییز و برگریز عکس گرفته و در این جشنواره شرکت کنند “

foto_2020-11-02_18-51-13

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره عکاسی می توانند آثار خود را در بخش های حرفه ای و سیار تا 9 دسامبر همراه با نام عکاس و نام خانوادگی و شماره تماس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به شناسهganjnamehvillage Or ارسال کنند. آن را از طریق 09182223313 در WhatsApp Messenger ارسال کنید.

ترابیان با اشاره به اینکه مسیر عکاسی از قائمپلین به الوند است خاطرنشان کرد: شرکت کننده می تواند حداکثر سه عکس منتخب را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری شهرداری همدان ، شرکت مسافرتی علیصدر و مدیرکل ورزش و جوانان همدان در حال برگزاری است ، تصریح کرد: در پایان این جشنواره سه اثر برتر و 14 شرکت کننده برگزار می شود این جشنواره با جوایز گرانبها اهدا می شود.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا