برگزاری اختتامیه جشنواره «رویش» در دانشگاه علمی کاربردی لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” برگزاری اختتامیه جشنواره «رویش» در دانشگاه علمی کاربردی لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران |دانشگاه

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا جعفری امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره درون دانشگاهی «رویش» دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: اختتامیه ششمین جشنواره درون دانشگاهی «رویش» دانشگاه علمی کاربردی، در هفته جاری به میزبانی این دانشگاه به‌عنوان دبیرخانه اجرایی جشنواره در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، تصریح کرد: فرایند ثبت، بررسی و ارزیابی آثار از اسفندماه سال گذشته در دو بخش رقابتی و غیررقابتی آغاز شد.

جعفری، ادامه داد: سه هزار و ۳۴۳ اثر در سامانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش این دانشگاه ثبت شده است که رشد نزدیک به دوبرابری نسبت به دوره گذشته را نشان می‌دهد.

وی افزود: ۷۲ داور متخصص از ۱۸ استان، داوری آثار را برعهده داشتند که پس از بررسی و ارزیابی نهایی، ۶۵ اثر در ۲۳ بخش به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، آئین اختتامیه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی و برگزیدگان کشوری روز سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا