برندسازی فرصتی مناسب جهت توسعه بخش کشاورزی لرستان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” برندسازی فرصتی مناسب جهت توسعه بخش کشاورزی لرستان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

کشاورزی |محصولات کشاورزی

به گزارش بیگ نیوز لرستان ، سیروس ابراهیمی در افتتاح نمایشگاه از مزرعه تا سفره به مناسبت هفته جهادکشاورزی گفت : به مناسبت هفته جهادکشاورزی جهاد گران وفعالان عرصه امنیت غذایی امروز به مدت سه روز نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ایجاد کردند تا هم استانی ها بتوانند کالاهای مصرفی خود به قیمت مناسب دراین نمایشگاه تهیه نمایند.

ابراهیمی به سالگرد تاسیس جهاد کشاورزی اشاره کرد وگفت:امام خمینی(ره) باتدبیر واقدامی اساسی نهادانقلابی واقتصادی بنام جهاد سازندگی تاسیس کرد که اکنون شاهد ثمرات موثراین نهاد انقلابی واقتصادی هستیم .

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد:با بازیدهایی که ازغرفه هاانجام گرفت برخی از غرفه‌ها مشکلات دارند که باید به آنها رسیدگی و مشکلات آنها حل شود.

وی افزود: یکی ازاقدامات ما این است که واحدهای کوچک را به هم متصل کنیم تا زمینه‌های روند صادرات محصولات کشاورزی فراهم شود وبه این باوریم با زنجیره ای به هم پیوسته وتبلیغات موثر جهت برندسازی این محصولات می توان شاهد محصولات کشاورزی دربازارهای جهانی باشیم.

46

دکمه بازگشت به بالا