امنیت یک موضوع اتفافی نیست و به سادگی به دست نمی آید

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” امنیت یک موضوع اتفافی نیست و به سادگی به دست نمی آید ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان سمنان ، سردار جلیل موقوفه ئی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در ستاد استان اظهار داشت : امنیت یک موضوع اتفاقی نیست و به سادگی به دست نمی آید و امنیت ایران، به ویژه استان سمنان بی نظیر بوده و این امر مرهون شجاعت ، رشادت و جانفشانی های نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان ( عج ) است .

وی ادامه داد : فرماندهی انتظامی کشور با تقدیم ۵۴ شهید در ۶ ماهه اول سال ثابت کرد نقش مهمی در امنیت داخلی کشور دارد و این نهاد برخواسته از دل مردم برای امنیت شهروندان از خون خود گذشته و تا پای جان ایستاده اند .

سردار موقوفه ئی بیان کرد : نماینده ولی فقیه در استان سمنان محور وحدت و استاندار محور هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مختلف است و به واسطه این وحدت و هم افزایی بی بدیل است که امنیتی پایدار در استان وجود دارد و در سالگرد اغتشاشات هیچ اخلالگری جرات عرض اندام و برهم زدن آرامش مردم را پیدا نکرد .

ارشدترین مقام انتظامی استان در بخش دیگر سخنان خود به تشریح دستاورد های انتظامی استان در نیمه نخست امسال پرداخت و با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر گفت : با تلاش همکاران بده ۳۱ باند از سوداگران مرگ دستگیر و از توزیع بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در سطح استان جلوگیری به عمل آمد.

سردار موقوفه ای با اشاره به اینکه ۱۳۶ نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، دستگیر که از این تعداد برای ۶۵ نفر آنان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند،بیان کرد : پلیس با افرادی که بخواهند با قدرت نمایی و عربده کشی مزاحم مردم و نوامیس شوند، مقتدرانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد و در برخورد با این موضوع عزمی پولادین داریم .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت گفت : با جانفشانی های کارکنان پلیس پلیس راه و راهور، در گرما و سرما خوشبختانه شاهد کاهش فوتی ها در تصادفات جاده ای و شهری بودیم که این دستاورد بزرگ بسیار قابل ستایش است.

این مقام ارشد انتظامی استان از افزایش ۳۱ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در حوزه پلیس فتا نسبت به سال قبل خبر داد و اذعان داشت: ۹۲ درصد این پرونده‌ها کشف شده و بیشتر در حوزه جرایم سایبری و کلاهبرداری اینترنتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: ۸۱ درصد پرونده‌ها در حوزه جعل و ۸۶ درصد پرونده‌های کلاهبرداری در استان سمنان در نیمه نخست امسال کشف و حدود ۳۰۰ درصد پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در این مدت تشکیل شد.

46

دکمه بازگشت به بالا