بمب‌گذاری در دامغان؟/پلیس: صحت ندارد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” بمب‌گذاری در دامغان؟/پلیس: صحت ندارد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

خودرو |فضای مجازی

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار خبر دستگیری یک شبکه بزرگ تروریستی در کشور توسط وزارت اطلاعات که در همکاری با رژیم صهیونیستی قصد خرابکاری گسترده داشتند، برخی خبر‌ها از صبح امروز فضای استان سمنان را با تنش مواجه کرد.

شماری از کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی از صبح امروز در فضای مجازی به انتشار خبری اقدام کردند که از بمب‌گذاری در دامغان در یک خودرو حوالی میدان، ولی عصر (عج) و منطقه دیباج این شهرستان حکایت داشت.

بررسی‌ها از منابع انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی نشان می‌دهد مطالبی که از صبح امروز درباره بمب‌گذاری در دامغان منتشر شده است، صحت ندارد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان انتشار این خبر‌ها در فضای مجازی را تکذیب کرده و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی نیز می‌گویند چنین خبر‌هایی صحت ندارد و به قصد تشویش اذهان عمومی منتشر می‌شود.

دادستانی استان سمنان نیز تأکید کرده با هر نوع مطلبی که در ماه محرم به قصد تشویش اذهان عمومی یا خدشه‌دار کردن برنامه‌های عزای حسینی منتشر شود، به‌جد برخورد خواهد شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان هم در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار آنلاین بیگ نیوز گفت: شایعاتی مبنی بر بمب‌گذاری در شهرستان دامغان و شهر دیباج در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که این موضوع کذب بوده و صحت ندارد. 

وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان برای تأمین نظم و امنیت و آسایش روانی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا