اعتراض جمعی از پیشکسوتان کاراته قم به انتخابات ریاست هیات کارته استان

بیگ نیوز / قم جمعی از جانبازان کاراته استان قم انتخاب رئیس شورای کاراته را غیرقانونی خواند و آن را انتصاب مهندسی خواند و خواستار انتخاب مجدد شد.

در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی ، که استادان برجسته کاراته استان قم از جمله محسن بترافان ، مهدی دهپاروار ، سید علی خلیلی و قهرمان سابق جهان مجید عبدالحسینی و مهدی عموزاده حضور داشتند ، سید علی خلیلی گفت: جامعه کاراته استان. انجمن کاراته قم بسیار مهم و نمایشی است و می گوید: “این انتخابات مانند انتخابات شوراهای قبلی طراحی شد و افرادی که می خواستند با حضورشان برگزار شوند.”

وی با اشاره به اینکه جایگاه جانبازان و افتخارات کاراته قم در آن انجمن خالی از انتخاب کسی برای کاراته که دلسوز ورزش است ، افزود: ما این را باور داریم زیرا ما این روش انتخاب و رویکرد مقاومت در برابر شورای کاراته. ” استان اعلام کرد که ما به این جلسه انتخابات دعوت نشده ایم. من می خواهم خاطرنشان كنم كه دعوت از جانبازانی مثل من كه سالها در این زمینه كار كرده اند و كسانی كه امتیاز بیشتری برای حضور در جلسه دارند ، دعوت نمی كنند كه این انتخابات را به عنوان مهندسی انتخاب كنند.

وی تأکید کرد: “ما معتقدیم که مطابق نامه ارسال شده توسط وزارت ورزش ، جلسه انتخابیه کاراته قم غیرقانونی و نامعتبر بوده است و معتقدیم این جلسه انتخاباتی نبود بلکه قرار ملاقات بود.”

آنها به اعتراض به حقوق جانبازان کاراته ما اهمیتی نمی دهند

محسن بیترافان ، یکی از جانبازان کاراته قم ، به بابیان گفت که شورای کاراته قم سالها مشکلاتی داشته و این مشکلات جمع شده و به یک بحران تبدیل شده است. وی ادامه داد: ما با مدیرکل ورزش و جوانان این موارد را مورد بحث قرار داده ایم ، اما متأسفانه این نگرانی ها نادیده گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه هیئت کاراته جدید به جامعه کاراته قم تحمیل شده است ، اظهار داشت: ما نسبت به عملکرد فدراسیون کاراته و مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه بسیار مهم هستیم.

بیترافان در انتقاد از مدیریت اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: آینده کاراته قم در معرض خطر است و هیچ کس مسئولیتی در این زمینه ندارد. و ما به جلساتی که با مدیران داشتیم توجه نکردیم.

کاراته قم را تحت عنوان مهدی زاده تعریف نکنید

مهدی دهپاروار یکی از پیشگامان کاراته قم نیز در این جلسه تأکید کرد: این اعتراض به دلیل نگرانی از کاراته قم است و در این زمینه فایده شخصی ندارد.

این استان ظرفیت زیادی برای ارائه قهرمانان و ورزشکاران برجسته به کشور دارد که باید به سرعت مورد توجه قرار گیرد. قم صدها قهرمان بالقوه دارد و با حمایت درست می توانیم به دوره طلایی کاراته بازگردیم. امیر مهدی زاده چراغ چشم ماست ، اما نباید قم را با نام او تعریف کنیم.

دهپاروار بابیان اینکه خانه کاراته متعلق به هر کاست کاراته استان است گفت: به جای پاسخگویی و شفافیت شورای کاراته در خصوص عملکرد مالی این شورا ، با شکایت این شورا روبرو شده ایم “”

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه ما به عنوان جانباز کاراته قم اجازه ادعای عملکرد شورا را نداریم تصریح کرد: متاسفانه برای اداره کل ورزش و جوانان قم جای تاسف دارد که گروهی از جانبازان شورای کاراته و کسانی که در این زمینه زندگی می کردند یک ورزش را گذرانده اند ، با شکایت این شورای ورزشی به پاسگاه ها منتقل می شوند.

دهپور عنوان کرد: این هیئت چگونه می خواهد با انجمن کاراته قم که از 90 درصد جانبازان خود شکایت دارد ، همکاری کند؟

وزیر ورزش بر انتخاب مجدد شورای کاراته قم تأکید دارد

مجید عبدالحسینی ، یکی از ورزشکاران افتخارآمیز کاراته قم و تنها مدال آورنده مدال طلای رقابت های جهانی کاراته استارز ، اظهار داشت: جلسه انتخابیه کاراته قم در تاریخ 16 ژانویه سال گذشته برگزار شد. این دو نامزد اکثریت را کسب نمی کنند. ” این شورا برای نظارت بر انتخاب مجدد یک ماه بعد منصوب خواهد شد.

وی ادامه داد: برخلاف قانون و تصمیم شورای انتخاباتی کاراته ، حکم آقای برخرداری به عنوان رئیس شورای کاراته قم صادر شد و وی به عنوان رئیس شورا منصوب شد و این بی عدالتی باعث شد جامعه کاراته استان نسبت به مقامات قانونی اعتراض کند. “

عبدالحسینی اظهار داشت: براساس قانون ، رأی منتخب مجمع نباید از نیمی باشد به علاوه یکی از افراد حاضر در جلسه ، اما در جلسه انتخابات این شورای ورزشی هیچ یک از کاندیداها نتوانستند. اکثریت آرا. زمان دیگری به تعویق افتاد.

وی اظهار داشت: بعد از موفقیت ، وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که انتخابات مجددا برگزار شود و ما منتظر اعلام دستور وزیر به قم برای لغو انتخابات هستیم تا تصمیم جدیدی برای رئیس این شورای ورزشی را می توان گرفت. “

عبدالحسینی گفت: اعضای حاضر در جلسه مهندس بودند. “با دستکاری ها لیست اعضای جلسه در موارد مختلف دستکاری و تغییر یافت ، به طوری که یک باشگاه به عنوان نماینده اعضای باشگاه در جلسه انتخاب شد.” باشگاه به جلسه رفت؛ روند تمدید مجوز این باشگاه که معمولاً 30 روز به طول انجامید ، طی دو روز انجام شد.

وی ادامه داد: تا آنجا که می دانیم مدیرکل ورزش و جوانان قم در تلاش است تا قانون را در این زمینه اجرا کند اما تاکنون نتوانسته است این کار را انجام دهد.

این ورزشکار محترم کاراته قم با اشاره به تخلفات شورای کاراته استان اظهار داشت: در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان از هیئت خواسته ایم تا درآمدها و هزینه ها را بررسی کند اما ما نمی دانم چگونه این نامه به شورای کاراته رسید. “

وی اظهار داشت: “در تحقیقات اولیه دادگاه ، حكمی مبنی بر ممنوعیت پیگرد قانونی جانبازان و حامیان این پرونده صادر شد و به دلیل اعتراض شورای كاراته ، این پرونده هنوز در دست بررسی است.”

عبدالحسینی افزود: “پول این شورا به حساب های شخصی برخی افراد منتقل شده است و لیستی از این سپرده ها وجود دارد و درخواست ما این بود که این موضوع را پاک کنیم.”

وی ادامه داد: در دولت قبلی اداره کل ورزش و جوانان ، پول سنگین به حساب برخی هیئت ها و افراد واریز می شد در حالی که هیچ پولی برای اعزام ورزشکاران به برخی مسابقات کشوری وجود نداشت ، برخی از ورزشکاران نیز زنان را به تماشای مسابقات کاراته در خارج از کشور فرستادند. ” آنها را از کشور خارج کردند.

این جانباز کاراته اظهار داشت: شورای کاراته در مدیریت قبلی اداره کل ورزش و جوانان قم به مدیر سابق اعتماد داشته و این ارتباط نزدیک باعث شده است هزینه های زیادی در این زمینه ایجاد شود که برخی از آنها بدون حساب و کتاب است. وقتی حساب بانکی چاپ شد “. ما به مقامات ارائه می دهیم که آنها این چاپ ها را یک مقاله پاره شده و بدون سند می دانند.

وی اضافه کرد: “خواست جامعه کاراته قم اجرای قانون است و از رئیس جمهور فعلی می خواهیم تا جامعه کاراته را با استعفا خوشحال کند.”

خدمات شبانه روزی کاراته نباید منحصر به فرد باشد

مهدی عموزاده ، یکی از ورزشکاران ممتاز کاراته قم و برنده اولین مدال طلای جهانی در تاریخ کاراته ایران ، گفت: بابیان گفت بسیاری از افراد اجازه ندادند که قم یک کرسی را در فدراسیون کاراته کسب کند. در استان اتفاق افتاد.

بابیان با بیان اینکه شورای کاراته باید خدمتگزار کل جامعه کاراته باشد ، اظهار داشت: خدمات شورای کاراته نباید منحصر به افراد خاص باشد و محدود به چند نفر است بلکه استعدادهای کاراته در قم نیاز به حمایت های لازم دارد. گرفتن.”

وی با تأکید بر لزوم تغییر حرکت هیئت کاراته قم ، ادامه داد: نباید بین باشگاههای کاراته قم اختلاف ایجاد شود و با توجه به سلیقه شخصی باید با آن برخورد شود.

اموزاده ادامه داد: در روز انتخابات هیات کاراته ، از فدراسیون به دلیل عدم حضور نامزدهای نامزدها سؤال شد و فدراسیون بر انتخاب رئیس هیئت تأکید کرد و همچنین برنامه ای برای برگزاری مجدد انتخابات دوباره ماه آینده لطفا. ” ساعتی بعد تصمیم دیگری گرفت.
انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا