از ارائه خدمات آموزش مجازی تا برگزاری حضوری امتحانات پایان‌ترم/ فعالیت‌ آموزشی دانشگاه ادامه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان توضیح داد؛

عبدالله خالصی دوستوست ، خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان ، جزئیات عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مبارزه با تاج و امتحانات نهایی را بیان کرد: “جهان شیوه جدیدی از زندگی را تحت تجربه خود تجربه می کند. تأثیر ویروس کرونا “زندگی انسان رفتار و رفتارهای فردی و اجتماعی را تغییر داده است و کارشناسان اجتماعی معتقدند که باید خود را برای زندگی با شرایط جدید آماده کنیم.”

“کورونا ماهها پیش جریان کار و زندگی را مختل کرده و دانشگاه ها را وادار به استفاده از روشهای جدید تدریس می کند. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی و یک حل کننده مشکل نیز در حال کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور برای کاهش آسیب های آن است.” او گفت. “بحران Corona در تلاش است تا از برگزاری فن آوری های جدید آموزشی برای برگزاری کلاس های مجازی استفاده کند.”

پشتیبانی آموزشی از دانش آموزان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و شعبه سمنان گفت: برای مبارزه با ویروس شرور تاج و پیروی از الزامات بهداشتی اعلام شده از سوی مسئولان بهداشتی کشور ، دانشگاه آزاد اسلامی ، باهم با وجود سایر دانشگاه های معتبر کشور و جهان ، ساختار قدرتمندی از فناوری و امکانات ایجاد کرده است. ”توسعه سخت افزار و نرم افزار در واحد الکترونیکی دانشگاه برای ارائه پشتیبانی آموزشی به دانشجویان مورد استفاده قرار گرفت و این امکان برای با ارائه خدمات آموزش مجازی در سراسر کشور ، بهترین توانایی خود را دارد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان افزود: مشخص است که در شرایط فعلی و با آزادسازی و کنترل تدریجی فعالیتهای اجتماعی توسط ستاد ملی کرونا ، آزاد اسلامی دانشگاه ، به عنوان یک دانشگاه دولتی و غیر دولتی ، البته موارد زیر را دنبال می کند و تصمیمات اتخاذ شده و دستورات بهداشتی فرماندهان ستاد علیه تاج گذاری و با هماهنگی کامل با مسئولان کشور و استان ، فعالیت های آموزشی خود را انجام می دهد ادامه داد و وظیفه آنها را حمایت از سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و مردم دانست. او این امر را نپذیرفت. “

“با اعلام آیین نامه ها و آئین نامه های وزارت بهداشت برای بازگشایی دانشگاه ها ، برگزاری امتحانات نهایی دانشگاه آزاد اسلامی برای حفظ کیفیت آموزش و حمایت از حقوق دانشجویان در ارزیابی دانشگاهی توسط همه نگه داشتن پروتکل های بهداشتی در استان ها و شهرهای غیر قرمز در دستور کار قرار دارد. ” آن واقع شده است. “

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کلیه امتحانات هفته اول واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از روز شنبه 15 ژوئن لغو شده تا پنجشنبه 20 خردادماه لغو شده و در پایان امتحانات ، این یعنی از شنبه 12 ژوئیه تا پنجشنبه 17 ژوئیه 1999 با همان برنامه. “ساعات و فرصت های قبلی به تاخیر می افتد.”

وی با اشاره به معرفی سیستم امتحان نهایی دانشجویان ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای حفظ سلامتی دانشجویان ، خانواده ها سیستم الکترونیکی را در www.azmoon99.iau.ac.ir راه اندازی کرده است. آرام باشید و از مسافرت بین شهر جلوگیری کنید. آنا گفت: “با مراجعه به این سیستم ، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند نزدیکترین واحد دانشگاه محل زندگی خود را به عنوان محلی برای امتحانات نهایی خود انتخاب کنند.”

مکالمه با یک دوست خالص

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با تأکید بر امنیت بالای سیستم آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشجویان را می توان در تلفن های همراه خود مشاهده کرد. دانش آموزان پس از مشاهده سوالات ، پاسخ سوالات را در برگه های امتحان می نویسند و در نهایت آنها را به امتحان کنندگان در واحد مهمان می دهند.

وی افزود: در پایان امتحانات ، پاسخ ها از طریق سیستم به اساتید و دانشجویان ارسال می شود و نسخه فیزیکی پاسخ ها به واحد منبع ارسال می شود.

ثبت نام دانشجو در سامانه اعلامیه خود وزارت بهداشت

خالصی دوست اظهار داشت: به منظور رفع تصمیمات ستاد مبارزه با کورون ویروس ملی و با تصویب هیئت مدیره و هیئت آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد امتحانات حضوری. خوراک ، ضروری است که همه دانش آموزان در آزمون حضوری شرکت کنند. ” “سامانه خود گزارش دهی وزارت بهداشت باید در salamat.gov.ir ثبت نام کند و در صورت نداشتن علائم بیماری ، از این سامانه پیامک دریافت کرده یا فرم خود گزارش کامل را با مسئولین تعیین شده دریافت کنید.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تأکید کرد: به نظر ستاد فساد سمنان سمنان ، در صورت ایجاد هرگونه تغییر در برنامه های این دانشگاه ، به دانشجویان اطلاع داده می شود: علاوه بر آزمون اقامت ، امکان برگزاری مهمانی برای ترم زیر نیز وجود دارد “اقامت یکی از مقدمات دانشگاههای آزاد اسلامی برای اجرای و مقابله با کورونا است.”

خالسی دوست با اشاره به کمک های دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت بحران های اجتماعی از جمله سیل و تاج گفت: ‘تولید تجهیزات فنی پزشکی ، اختصاص خانه های ترمیم کننده برای بیماران عروق کرونا ، تهیه و توزیع بسته های حمایتی ، کمکهای نقدی بیش از حد 2 میلیارد ریال به اهدا کنندگان دانشگاه ، تولید مواد. “ضد عفونی و فراهم آوردن توانایی های فکری و علمی اساتید این دانشگاه برای حل مشکلات جامعه از جمله کارهایی بود که دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان طبق رسالت اجتماعی خود انجام داد.”

انتهای پیام / 4062 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا