احداث ۳ پایگاه امداد جاده‌ای در آذربایجان‌غربی

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” احداث ۳ پایگاه امداد جاده‌ای در آذربایجان‌غربی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

احداث ۳ پایگاه امداد جاده‌ای در آذربایجان‌غربی

رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سه پایگاه امداد جاده ای در سه شهر استان با ۱۲۰ میلیاردریال اعتبار پیش بینی شده، در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از آذربایجان‌غربی، علی حیدرزاده افزود: این پایگاه های امداد جاده ای در شهرهای میاندوآب، سلماس و پلدشت احداث می شود.

وی ادامه داد: پایگاه امداد جاده ای سلماس با زیربنای ۲۱۰ مترمربع بوده و ۲۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و برای این طرح ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه امداد جاده ایی میاندوآب نیز ۲۱۰ مترمربع زیربنا دارد و با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده ۶۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

حیدرزاده ادامه داد: پایگاه امداد جاده ایی پلدشت با ۲۱۰ مترمربع زیربنا  ۳۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی اضافه کرد: برای اجرای پایگاه امداد جاده ایی پلدشت نیز ۴۰ میلیارد ریال اعتبارپیش بینی شده است.

وی بیان کرد: هدف از راه اندازی این پایگاه های امداد جاده ایی پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای فعالیت های امدادرسانی است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا