امسال ۸۳۷ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی می‌شود

بیگ نیوز / آذربایجان غربی رئیس اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس آذربایجان غربی گفت: امسال 837 کلاس درس جدید برای آموزش در شهرهای مختلف استان تحویل داده می شود.

علی مناف زاده روز چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره آموزش و پرورش اوشویه اظهار داشت: ما سعی خواهیم کرد تا پایان امسال این تعداد را به 1000 کلاس درس افزایش دهیم.

وی افزود: امسال در مجموع 427 مدرسه در آذربایجان غربی با 2424 کلاس درس ساخته می شود.

رئیس اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس در آذربایجان غربی ادامه داد: از کل پروژه های در دست ساخت ، 30 درصد کلاس های درس با همکاری خیرین در ساختمان مدرسه ساخته می شود که میانگین آن 50 است. ٪ پیشرفت فیزیکی دارند. “

مناف زاده اظهار داشت: سهم مشارکت خیرین در سال 97 حدود 870 میلیارد ریال بود که امیدواریم امسال یک هزار میلیارد ریال باشد.

وی از اجرای پروژه ‘آجر به آجر’ در استان خبر داد و افزود: این پروژه در دستور کار این سازمان است که برای اولین بار در کشور و با هدف تقویت فرهنگ مشارکت عمومی در حال اجرا است. توزیع و ایجاد بستر برای جلب کمک های مردم در ساخت مدارس. “

مناف زاده اظهار داشت: 30 درصد از فضای آموزش در آذربایجان غربی هدر می رود ، تلاش می شود مدارس جدید از محل اعتبار برای تخریب و بازسازی و محل اعتبارات استانی جایگزین شود.

وی اضافه کرد: 12 پروژه در قالب 57 کلاس درس در شهر مرزی اوشنویه در حال اجرا است و پیش بینی می شود امسال چهار مدرسه با 20 کلاس درس اختصاص به آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا