آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه» ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

دادگاه |دریاچه ارومیه

آفتاب‌‌نیوز :

سبحان نجفقلیان با اشاره به جزییات جلسه رسیدگی به پرونده اتوبوس خبرنگاران محیط زیست اظهارکرد: در بازپرسی، قرار منع تعقیب برای مسوولان ستاد احیای دریاچه ارومیه در مشارکت در تسبیب قتل غیر عمد صادر شده بود که ما نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و در جلسه امروز به این اعتراض هم رسیدگی شد یعنی این احتمال وجود دارد که اعتراض ما قبول شود و آنان جزو متهمان پرونده قرار گیرند و برعکس.

وی اضافه کرد: این جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و مهران نظری سلطان‌آبادی – مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی – و مختارخانی – رییس اداره محیط زیست شهرستان ارومیه – همچنین راننده به عنوان متهمان پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.

نجفقلیان در پایان گفت: با توجه به اینکه نیاز به بررسی‌های بیشتر پرونده از سوی قاضی تشخیص داده شد، ختم دادرسی اعلام و قرار شد تاریخ جدید برگزاری دادگاه در روز‌های آینده اعلام شود.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا