آخرین وضعیت نحوه اجرای محدودیت‌های ترافیکی سفر و منع تردد شبانه

رهور ناجا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ، گفت: محدودیت های ترافیکی شبانه و همچنین محدودیت های سفر در استان های قرمز و نارنجی همچنان معتبر است.

سرهنگ احمد شیرانی در مصاحبه ای با بیگ نیوز وی در پاسخ به این سال که آیا هنوز محدودیت های ترافیکی برای سفرهای بین شهری وجود دارد ، گفت: اجرای طرح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مطابق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه دارد و بر این اساس ، خودروهای شخصی با پلاک غیر محلی در شهرهای قرمز و نارنجی وارد شوید. “همچنین خودروهای دارای پلاک محلی مجاز به ترک این شهرها نیستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی کالا ، کالا و مسافر از این محدودیت ها معاف هستند ، تأکید کرد: ترافیک از و در شهرهای گروه زرد به شهرهای دیگر گروه زرد برای همه وسایل نقلیه بلامانع است.

شیرانی درباره محدودیت های ترافیکی شبانه نیز گفت: این محدودیت ها از ساعت 10 شب شروع شده و تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد و تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد نشده است.

به گفته وی ، ترافیک در دو استان تهران و البرز یکپارچه است و خودروهای دارای پلاک این دو استان می توانند تا آخرین نقطه این استانها حرکت کنند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا