انتخاب بهترین تابلو فرش ماشینی کاشان از فرشخونه

انتخاب بهترین تابلو فرش ماشینی کاشان از فروشگاه فرشخونه به سلیقه و ویژگی های مورد انتظار شما از محصول بستگی دارد. اگر نمی دانید ویژگی هایی که هنگام خرید تابلو فرش ماشینی باید به آنها توجه داشت چیست بهتر است پیش از خرید حتما اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید. فرشخونه همه مشخصات محصول را که پیش از ثبت سفارش باید از آنها اطلاع داشته باشید را در صفحه هر محصول ذکر کرده است. این مشخصات مهم کدامند؟

انتظار |ایران

خرید تابلو فرش ماشینی با قیمت مناسب از فرشخونه

یکی از مهم ترین دغدغه ها پیش از خرید تابلو فرش ماشینی قیمت آن است و البته پیدا کردن فروشگاهی که محصول را به قیمت منصفانه ای عرضه می کند. پس بهتر است بدانید که فروشگاه فرشخونه در مرکز تولید فرش و تابلو فرش کاشان واقع شده و محصولات خود را به صورت رقابتی قیمت گذاری می کند.

بنابراین می توانید سفارش خود را با خیال راحت از بابت قیمت محصول ثبت کنید. علاوه بر این، فروشگاه فرشخونه تضمین قیمت هم می دهد و روند قیمت گذاری محصولات خود را به صورت حرفه ای و کارشناسی شده انجام می دهد.

به طور کلی قیمت تابلو فرش ماشینی به اندازه، نوع نخ و قاب آن بستگی دارد. البته شما می توانید محصول را بدون قاب هم سفارش دهید. شما می توانید تابلو فرش ماشینی را در سایزهای مختلفی خریداری کنید که قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.

خرید تابلو فرش ماشینی با کیفیت از فرشخونه

پس از پیدا کردن فروشگاه مورد نظر و اطمینان از قیمت هایش، نوبت به انتخاب طرح تابلو فرش می رسد که بسیار هم متنوع است و دسته های بسیار زیادی را شامل می شود.

اگر هنوز نمی دانید چه طرحی خریداری کنید بهتر است ابتدا دسته های محصولات را نگاهی اجمالی بیاندازید و با حال و هوا و کلیت طرح ها آشنا شوید و پس از انتخاب دسته طرح های آن را بررسی کنید و در نهایت طرح موردنظرتان را انتخاب کنید.

انتظار |ایران

فرشخونه انواع طرح های تابلو فرش فرانسوی، تندیس، مینیاتوری و خوشنویسی را برای علاقمندان به هنر کلاسیک ایران و جهان و تابلو فرش منظره، گل و گلدان و حیوانات را برای علاقمندان به طبیعت و تابلو فرش مذهبی و آیه مانند: تابلو فرش وان یکاد را برای متدینین عرضه می کند. علاقمندان به ورزش و فوتبال هم می توانند در میان طرح های تابلو فرش ورزشی تابلو فرش چهره فوتبالیست مورد علاقه خود را ملاحظه و ثبت سفارش کنند.

انتخاب سایز تابلو فرش ماشینی

خرید تابلو فرش در سایز مناسب هم اهمیت زیادی دارد. در صورتی که تابلو فرش را در سایزی خرید کنید که برای خانه شما بزرگ باشد هم فضا کوچک به نظر می رسد و هم طرح تابلو فرش نمایش خوبی ندارد و زیبایی آن دیده نمی شود.

اگر هم اندازه تابلو فرش برای خانه شما خیلی کوچک باشد تاثیری در زیبایی خانه شما نخواهد داشت. پس باید با هوشمندی و با دقت به ویژگی های دکوراسیون خانه خود تابلو فرشی را انتخاب کنید که بیشترین نمایش و زیبایی را در خانه شما داشته باشد و فضا را هر چه زیباتر و دلپذیرتر کند.

انتظار |ایران

برای تابلو فرش قاب بخرم یا نه؟

خرید قاب تابلو فرش ماشینی برای نصب و استفاده از آن ضروری است چون نصب تابلو فرش با میخ یا هر وسیله دیگری بدون قاب روی دیوار به آن آسیب می رساند و از طرف دیگر برای جلوگیری از تغییر حالت تابلو فرش باید آن را در حالتی صاف قرار دهید و هیچ کدام از قسمت های آن نباید آویزان یا ناصاف باشد به همین دلیل بهترین و مطمئن ترین شیوه برای نگهداری تابلو فرش و افزایش طول عمر آن قرار دادن آن در قاب است.

شما می توانید همزمان خرید قاب تابلو فرش را هم انجام دهید تا تابلو فرش در قاب قرار گیرد و آماده نصب روی دیوار برای شما ارسال شود. البته شما می توانید محصول را بدون قاب هم ثبت سفارش کنید و سپس در شهر خود قاب آن را خریداری کنید.

در صورتی که تابلو فرش چهره را برای هدیه خریداری می کنید می توانید آن را با قاب و به صورت آماده یا بدون قاب خریداری کنید و فقط تابلو فرش را هدیه دهید. در این صورت هم هزینه شما در خرید هدیه کاهش می یابد و طرف مقابلتان هم می تواند خرید قاب تابلو فرش را با سلیقه خودش انجام دهد.

منبع: تابلو فرش ماشینی فرشخونه  (https://farshkhooneh.com/)

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا