راهنمای انتخاب فرش تشریفات برای هتل از کارخانه فرش کاشان

راهنمای انتخاب فرش تشریفات برای هتل از کارخانه فرش کاشان : فرش تشریفات چیست؟ یا شما هم دنبال خرید فرش تشریفات هستید و نمی دانید از کجا فرش تشریفات خریداری کنید؟ یکی از عناصر انرژی بخش و زینت دهنده برای هر مسجد، خانه، هتل یا راهروی رستوران ها فرش است. فضاهایی مثل سالن های کنفرانس، هتل ها و اماکن پر رفت و آمد از فرش تشریفات برای کفپوش شان استفاده می کنند.

فرش تشریفات نقش و نگار و طرح پیچیده ای ندارد. از نقش های ساده در حاشیه فرش استفاده می شود که معمولا طرح ورساچه و خطوط ساده هستند و یا گل و بوته های ریز در دو طرف حاشیه فرش اند. از فرش تشریفات در مساجد، حسینیه ها، سالن های مجلل پذیرایی، هتل ها و راهروهایی که برای مشخص کردن مسیر حرکت افراد در مراسم های خاص هستند استفاده می شود.

آلمان |اماکن مذهبی

خرید فرش تشریفات چند شانه بهتر است؟

فرش تشریفات در شانه های مختلف تولید می شود مثل 320 شانه، 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه. عرض این فرش ها از 50 سانتی متر و طول آنها بسته به فضای شما قابل بافت هستند. از آنجا که پاخور فرش تشریفات بسیار زیاد است، بهتر است با شانه پایین تهیه نشود چون به مرور زمان در اثر رفت و آمد زیاد آسیب می بیند.

فرش تشریفات برای چه فضاهایی مناسب است؟

مساجد و حسینیه ها معمولا از سجاده فرش هایی که دارای محراب هستند استفاده می کنند. اما بعضی از اماکن مذهبی و حسینیه ها ترجیح می دهند از فرش تشریفاتی استفاده کنند. در ورودی هتل ها، راه پله ها، ورودی مراکز خرید بزرگ، سالن های کنفرانس و اجلاس ها، فرودگاه ها و سایر فضاهای مجلل فرش قرمز یا فرش تشریفات کاربرد دارد.

با پهن کردن فرش قرمز، مراجعین متوجه احترام و اهمیتی که برایشان قائل شده اند می شوند و حس خوشایندی از استقبالی بی نظیر را تجربه خواهند کرد. در منازل نیز برای راه پله و کناره از فرش قرمز یا تشریفات استفاده می شود. اگر طرح های موجود در هر کارخانه مورد پسند شما نبودند، امکان سفارش طرح دلخواه را نیز خواهید داشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهای پیشرفته برای طراحی نقشه دلخواه شما وجود دارند و طراحان خوش ذوق با تخصص و هنرشان همان نقشه مدنظر شما را طراحی خواهند کرد.

انواع فرش قرمز تشریفات

فرش های تشریفات معمولا ساده هستند. یک طرح ورساچه ساده در حاشیه، خطوط هندسی و طرح های ساده و یا طرح ورساچه از محبوب ترین طرح ها هستند. این فرش ها به صورت رولی تولید می شوند و نصب آنها هم بسیار آسان است.

راهنمای خرید فرش تشریفات از کارخانه

– به جنس الیاف، مواد اولیه و نخ مورد استفاده فرش خوب دقت کنید.

– شانه و تراکم فرش را مطابق با فضای مدنظرتان انتخاب کنید.

– الیاف اکریلیک نسبت به پلی استر دوام بیشتری دارند.

– بدون پرز بودن فرش

– جمع نشدن و سنگین بودن فرش: از آنجا که فرش در مکان های پر رفت و آمد و راه پله ها پهن می شود، باید سنگین باشد تا جمع نشود. زیرا جمع شدن آن باعث لیز خوردن و افتادن افراد خواهد شد.

قیمت خرید فرش تشریفات از کارخانه

به طور کلی قیمت فرش ماشینی از درب کارخانه و یا قیمت فرش تشریفات بستگی به عوامل زیادی دارد. چند معیار هستند که بر قیمت فرش قرمز تاثیر می گذارند:

نوع نخ و مواد اولیه: امکان بافت فرش تشریفات با نخ های مختلف وجود دارد، از جمله نخ پلی استر، ویرجین، بی سی اف و سایر الیاف. اما بهترین نوع الیاف برای تولید فرش، نخ صد در صد اکیریلیک هیت ست شده و بدون پرز است که واردات آن از کشورهای آلمان یا ترکیه انجام می شود.

قیمت نخ های دیگر یه دلیل کیفیت پایینشان از نخ اکریلیک کمتر است اما دوام و استحکامشان هم به همان نسبت پایین تر است. جنس فرش ماشینی اکرولیک بسیار عالی است. این فرش ها بدون پرزدهی بوده و مقاومت بالا در برابر گرما و نور دارند. لکه و کثیفی هم به سادگی از روی فرش پاک می شود.

– شانه و تراکم: هرچه شانه و تراکم فرش تشریفات بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است. شما می توانید با توجه به بودجه و فضای مدنظرتان، شانه و تراکم دلخواهتان را انتخاب کنید.

– قیمت فرش قرمز تشریفات با محاسبه عرض در طول حساب می شود.

خرید فرش نمازخانه و مسجد قرمز تشریفات

بعضی از مساجد به خصوص در مساجد اهل سنت استفاده از فرش تشریفات مرسوم است. چرا که اهل سنت از مهر برای نماز استفاده نمی کنند و استقبال چندانی از طرح های محرابی نمی کنند. نمازگزاران می توانند از خطوط حاشیه پایین به عنوان خط پا برای تنظیم صفوف نماز و ایجاد نظم استفاده کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید فرش نمازخانه به سایت سجاده کارپت مراجعه کنید.

از کجا فرش تشریفات قرمز بخریم؟

آلمان |اماکن مذهبی

برای اطمینان از کیفیت فرش و همچنین سلامت محصول و خدمات پس از فروش، حتما لازم است از برندی معتبر و مطمئن خرید کنید. شرکت محراب نقش کاشان، فرش تشریفات را با بهترین کیفیت برای شما تولید می کند. نصابان حرفه ای این مجموعه با دقت و تخصص لازم فرش را برای شما نصب می کنند. اگر ستون یا فضای پرت در محل مورد نظر شما باشد، حتما به بهترین شکل نصابان فرش را برش داده و ریشه زیگزاگ می کنند تا ظاهر فضا بسیار منظم و زیبا باشد.

همچنین شما می توانید خرید فرش قرمز  یا خرید فرش مسجد تولیدی به صورت اینترنتی می توانید به سایت سجاده کارپت به آدرس اینترنتی sajadecarpet.com ابعاد مدنظرتان را به شرکت اعلام کرده و با پرداخت مبلغ مدنظر به صورت آنلاین، بافت و تولید فرش برای شما آغاز می شود.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره تلفنی می بایست با شماره مدیر فروش این شرکت آقای مهندس سلمانی: 09133617256 تماس حاصل فرمایید.

منبع: سجاده کارپت (https://sajadecarpet.com)

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا