فوم زیر فرش، 10 نکته جالب از این فوم

به منظور جلوگیری از لغزش و وارد آمدن مشکلات احتمالی در فرش های نفیس، از فوم های زیر فرش استفاده به عمل می آورند. این محصولات بسیار کاربردی بوده و ماندگاری فرش خریداری شده مشتری را چندین و چند برابر ارتقا خواهد بخشید. صادرات انواع فوم زیر فرش به کشور های حوزه خلیج فارس، مانند امارات متحده عربی، لبنان، قطر، بحرین و یمن، موجب شده است تا سود آوری بالایی برای منطقه به همراه داشته باشد.از فروش ویژه به صورت ویژه به وب سایت مورد نظر ما مراجعه فرمایید تا با مشاوران در این زمینه مشورت داشته باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آپارتمان |استاندارد

اطلاعاتی مختصر درباره فوم زیر فرش ورقه ای

فوم های زیر فرش ورقه ای، محصولات بی نظیری هستند که از عملکرد شایسته برخوردار می باشند. همان گونه که اطلاع دارید، فرش از جمله کالاهای نفیس به شمار می آید. بنابراین وارد آمدن هر گونه آسیب در آن، می توان مشکلات عدیده ای را با خود به دنبال داشته باشد. در اینجاست که فوم های زیر فرشی به کمک شما آمده تا از این موضوع ممانعت به عمل آورد.

این محصولات عایق صدا بوده که آن را گزینه مناسب برای استفاده در آپارتمان های چندین طبقه تبدیل می نماید. به علاوه، عایق برودتی نیز به شما می آیند. یعنی از خروج گرما و سرمای محیط، پیشگیری به عمل خواهد آورد.

بافت مستحکمی که این اقلام دارند، در اثر استفاده های طولانی مدت، دچار هیچ گونه تغییری نشده و کیفیت خود را حفظ خواهند نمود. نسبت به موارد مشابه یعنی موکت ها، قیمتی به نسبت ارزان تر دارند. به همین خاطر توانسته در طی سال های اخیر علاقه مندان بی شماری را به سمت خود جلب نماید.

قطر بندی های متفاوتی داشته تا هر شخص، با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را شناسایی سازد. برش پذیری آسانی داشته و نیازی به نگهداری خاصی نخواهد داشت.

فروشندگان فوم پلی اتیلن و برای فروش محصولات خود به صورت آنلاین روش های مختلفی را ایجاد کرده اند که در وب سایت در اختیار شما قرار داده شده.

عرضه کننده فوم زیر فرش

فوم های زیر فرش به صورت عایقی همیشگی در برابر رطوبت طراحی شده اند. در نتیجه اجازه نفوذ قطرات آب درون بافت یکدست فرش را نخواهند داد. به این ترتیب رنگ بندی محصول، در اثر بازه های طولانی مدت، بدون کوچکترین مشکلی حفظ خواهد شد.

بسته بندی اقلام نیز به صورت استاندارد صورت می پذیرد تا در زمان حمل و نقل، هیچ گونه فشار و آسیبی در کالا به وجود نیاید. ضد التهاب بوده و عوارضی هم چون حساسیت های پوستی بروز نخواهد داد.

عرضه فوم ورقه ای به صورت اینترنتی و تلفنی صورت می پذیرد تا مشتریان ارجمند هر مکانی که قرار دارند، به آسان ترین شیوه ممکن، محصول مورد نظر خود را دریافت نمایند. این اقلام رنگ بندی های بی نظیری داشته تا دست مشتری در هنگام انتخاب باز باشد.

جهت خرید عمده فوم زیر فرش کلیک کنید

 

دکمه بازگشت به بالا