خرید فرش تشریفات کاشان با بهترین کیفیت از سجاده کارپت

خرید فرش تشریفات کاشان با بهترین کیفیت از سجاده کارپت: بعضی افراد با نام فرش قرمز آن را می شناسند، با فرش سجاده ای و محرابی متفاوت است. روش تولید آن به صورت رولی است. عرض فرش تشریفات ثابت است و طول آن بستگی به فضای مدنظر خریدار دارد. فرش تشریفات طرح هایی ساده تر نسبت به سجاده فرش دارد.

خرید فرش قرمز |فرش تشریفات اهواز

کاربرد خرید فرش تشریفات چیست؟

بستگی دارد که شما متولی یک حسینیه باشید یا صاحب یک هتل! خانه دار باشید یا مسئول سر و سامان دادن به فضایی که باید برای یک اجلاس یا سمینار آماده شود! در هر صورت بهترین انتخاب برای شما، خرید فرش تشریفات خواهد بود. از آنجا که به ندرت در حسینیه ها نماز جماعت برگزار می شود، نیازی نیست که فرش سجاده ای در اینگونه فضاها باشد. چرا که فرش تشریفات قرمز یا هر رنگ زمینه ای دیگر مناسب تر است.

اگر برای راهروی منزلتان نیاز به یک فرش راهرویی مجلل یا فرش متری دارید، با خرید فرش تشریفات سجاده کارپت کاشان این نیاز برطرف خواهد شد. معمولا برای ورودی سالن های همایش و اجلاس یا مراکز خرید بزرگ نیز، میزبان ترجیح می دهد برای استقبال از مدعوین یا مراجعه کنندگان از فرش تشریفات استفاده کند.

بهترین فرش تشریفات چه ویژگیهایی دارد؟

قبل از هر چیز لازم است میزان بودجه خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر بودجه کافی در دست داشته باشید، خوب است بهترین الیاف و مواد اولیه را انتخاب کنید. در حال حاضر مرغوب ترین نخ، نخ صد در صد اکرولیک است.

در مورد میزان شانه و تراکم نیز، بستگی به فضای مدنظرتان دارد. هتل ها برای ایجاد سکوت در راهروها و از بین رفتن صدای کف کفش ها، ترجیح می دهند فرش قرمز با شانه و تراکم پایین انتخاب کنند تا نرم و لطیف باشد. هر چقدر میزان شانه پایین تر باشد، فرش حالت گوشتی تر و نرم تر دارد. این نرمی مانع ایجاد سر و صدای کفش هنگام عبور و مرور خواهد شد. فرش تشریفات 700 شانه برای چنین فضاهایی مناسب است. اما اگر برای منزل قصد خرید فرش تشریفات را دارید، بهتر است 1200 شانه انتخاب کنید، چرا که ریزبافت تر و ظریف تر بوده و نفیس تر است.

 فرش تشریفات 700 شانه بخریم یا 1200 شانه؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، هم فرش تشریفات 700 شانه مناسب است و هم 1200 شانه. اما فرش رولی یا فرش متری تشریفات 700 شانه با تراکم 2100 و یا تراکم 2550 برای فضاهایی که پاخور بالایی دارند بهتر است. چرا که ارتفاع نخ خاب بیشتری نسبت به فرش 1200 شانه داشته و مقاومت و دوام آن نیز زیاد است.

خرید فرش تشریفات یا فرش قرمز؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرش تشریفات با فرش قرمز چه تفاوتی دارد؟ پاسخ این است که این دو از لحاظ طرح با هم متفاوت هستند.

فرش قرمز طرح های بسیار ساده ای دارد و رنگ آن همانطور که از نامش پیداست قرمز است، اما فرش تشریفات می تواند با هر رنگی تولید شود و الزاما طرح فرش تشریفات ساده نیست. بعضی از طرح های فرش تشریفات افشان هستند و نقش گل و بوته تمام زمینه فرش را پوشانده است که البته بسیار زیبا و شکیل است.

خرید فرش تشریفات از کجا بهتر است؟

دغدغه بسیاری از خریداران این است که خرید فرش مسجد یا فرش تشریفات در زمان مقرر و طبق تعهد و توافق به دست آنها برسد. اگر می خواهید از جنس محصول، زمان ارسال، خدمات پس از فروش و گارانتی آن مطمئن باشید، بهتر است به خوبی بررسی کرده و از برنید خوشنام و معتبر خرید کنید.

ما خرید فرش رولی با بهترین کیفیت و مرغوب ترین الیاف را از مجموعه سجاده کارپت یا محراب نقش کاشان به شما توصیه می کنیم. این شرکت با سابقه ای طولانیف سالهاست در حوزه صنعت فرش ماشینی، تولید انواع فرش تخته ای و همچنین رولی فعالیت دارد. پشتیبانان و متخصصین سجاده کارپت آمادگی پاسخگویی به سوالات شما و همچنین انجام مشاوره برای بهترین انتخاب را دارند.

شما می توانید هم به صورت حضوری و هم تلفنی مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. در کاشان ممکن است تولید کنندگانی بسیاری فرش تشریفات داشته باشند، اما انتخاب نوع الیاف، دستگاه بافندگی، طرح و نقش و همچنین دوام و استحکام فرش قرمز بسیار مهم است. بنابراین اگر یک کارخانه به شما قیمت کمتری اعلام می کند عجله نکنید چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. بهتر است پس از بررسی کامل خریدتان را نهایی کنید. سجاده کارپت کاشان آمادگی همراهی با شما عزیزان جهت خرید فرش تشریفات را دارد.

منبع: خرید فرش تشریفات کاشان (https://sajadecarpet.com)

شماره تماس بخش فروش: 09133617256 (مهندس سلمانی)

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا