۳ ساعت تاخیر در شروع به کار ادارات نهبندان به دلیل گرد و غبار

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” ۳ ساعت تاخیر در شروع به کار ادارات نهبندان به دلیل گرد و غبار ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار در خراسان جنوبی از تمهیدات ویژه برای مقابله افزایش باد و گرد و غبار در نهبندان خبر داد.  

آلودگی هوا |سایت
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی آخوندی اظهار کرد: باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی و بررسی شاخص کیفیت هوا و براساس پیشنهاد کمیته تخصصی ذیل کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار تصمیماتی اتخاذ شد. 

وی افزود: براین اساس ضمن هماهنگی و اخذ تاییدیه مقامات ارشد استان، کارگروه در جلسه امروز مصوب کرد که به دلیل افزایش باد و گرد و غبار و تداوم و پایداری آلودگی هوا تمامی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی شهرستان نهبندان به جز واحدهای امدادی و بخش‌های کشیک دستگاه‌های خدمات رسان به منظور کاهش ترددها و حفظ سلامت شهروندان در روز یکشنبه ۲۲ مردادماه با سه ساعت تاخیر در ساعت ۹ صبح شروع به کار کنند. 

آخوندی بیان کرد: ضروری است مدیران دستگاه‌های استانی و فرماندار نسبت به مدیریت اصناف، کارگاه‌ها و آموزشگاه‌های خصوصی و اماکن ورزشی شهرستان نیز برنامه ریزی و اقدام کنند. 

وی یادآور شد: خراسان جنوبی دومین استان گرد و غبارخیز در کشور بوده و اقداماتی برای مقابله با این پدیده و کاهش اثرات آن انجام می‌شود. 

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا