‌کاهش‌ قیمت خودرو ‌در بازار

خودرو |فروشنده

بیگ نیوز/خراسان رضوی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد گفت: از زمانی که ثبت نام نمایندگی‌ها و تحویل خودرو انجام شده، وضعیت بازار راکد و قیمت‌ها نیز کاهشی است.

حسین حسینی در گفت‌وگو با بیگ نیوز در خصوص وضعیت بازار خودرو در مشهد اظهار کرد: از زمانی که ثبت نام نمایندگی‌ها و تحویل خودرو انجام شده، وضعیت بازار راکد و قیمت‌ها نیز کاهشی است. در حال حاضر فروشنده وجود دارد اما خریدار نیست.

وی افزود: وضعیت قیمت‌ها در بازار رو به کاهش است و خریدار از بازار عقب‌نشینی کرده است. اگر مردم احساسات خود را کنترل کنند شاهد کاهش قیمت خودرو خواهیم بود تا به قیمت واقعی خود برگردد.

حسینی بیان کرد: اگر نمایندگی‌ها خواسته‌های مردم را تامین کنند و خودروهای ثبت نامی را زودتر تحویل دهند، بعید می‌دانم، افزایش قیمت داشته باشیم و قیمت‌ها به قیمت‌های کارخانه نزدیک خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد با بیان اینکه قیمت‌ها بیشتر در فضای مجازی گران شد و دلال‌ها موجب این گرانی شده‌اند، عنوان کرد: قیمت خودروها غیر منطقی بود و خودسرانه گران شده است.

وی با اشاره به کوتاه شدن دست دلالان از بازار خودرو، تصریح کرد: کاهش قیمت‌ها به نفع مصرف‌کننده است زیرا دست دلال و افرادی که دست خود را در جیب مردم می‌کنند و می‌خواهند سودهای کلان ببرند، از بازار حذف می‌شوند.

حسینی در خصوص تاثیر واردات خودروهای دست دوم خارجی گفت: قطعا این موضوع بر قیمت خودرو تاثیر خواهد داشت زیرا کیفیت این خودروها از خودروهای داخلی بهتر است و قطعا مردم استقبال خواهند کرد، در نتیجه قیمت خودروهای ایرانی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا