کافه گفت‌وگوی مدرسه ی علمیه ی کوثر در البرز افتتاح شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” کافه گفت‌وگوی مدرسه ی علمیه ی کوثر در البرز افتتاح شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

کافه گفت‌وگوی مدرسه ی علمیه ی کوثر در البرز افتتاح شد

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: کافه گفتگوی مدرسه ی علمیه ی کوثر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از استان البرز، معصومه آقایی، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز شانگته سه شنبه در این مراسم اظهار داشت: در افتتاحیه ای توفیق حضور دارم که ضرورت آن ماه ها و شاید سالهاست که احساس می شد.

وی بیان کرد: ″کافه گفتگو″ که کارکردهای مختلف نخبگانی و عمومی و در عین حال علمی و فرهنگی و اجتماعی دارد.

آقایی گفت: نکته ی قابل توجه این است که با وجود فرهنگ غنی و ریشه دارِ انسجام اعضای خانواده و تامین نیازهای عاطفی و روانی و اقتصادی ایشان در بستر خانواده، وجود کافه ها در فرهنگ ایرانی اسلامی شاید وجهی نداشته باشد، مگر توجیه منطقی ای مانند دورهمی های نخبگانی و گفت و شنودهای علمی و ارزشی در محلی آرام و دور ازهیاهو، که نتایج ارزشمندی داشته باشد، گفتنی ست این کافه گفتگو از این جمله رویدادهاست.

وی تصریح کرد: در حاشیه این افتتاح از بازارچه ی مدرسه ی علمیه ی کوثر بازدید شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این ایده و اقدام واقعا تحسین برانگیز بود و نشان از مساله شناسی و چاره اندیشی مناسب در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی و … در جمع طلاب و مدارس علمیه داشت که امیدواریم علاوه بر تقویت این مرکز، در مدارس علمیه ی دیگر نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا