برنامه‌های البرز بر اساس سند توسعه استان دنبال می‌شود

به گزارش بیگ نیوز از البرز؛ ˈمجتبی عبداللهیˈ در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: استان نیازمند یک برنامه جامع است. و برنامه عملیاتی توسعه.

وی افزود: تدوین این برنامه در البرز توسط سازمان برنامه استان در سال 91 در دستور کار قرار گرفت و در سال های بعد مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت در سال 1378 با اصلاح برخی مشکلات به دلیل محدودیت زمانی به تصویب رسید.

عبداللهی گفت: علیرغم تلاش های خوبی که در این راستا صورت گرفته، با توجه به نظراتی که مدیران، معتمدین شهرستانی و … بیان کرده اند، در جلسات متعدد این سند قانع نشده است.

وی افزود: بر این اساس برنامه های استان با پیگیری این سند در ابعاد مختلف دنبال می شود اما در جلسات بعدی موضوعات مختلف با خرد جمعی بررسی می شود.

استاندار البرز گفت: این امر باید به گونه ای انجام شود که همه مسئولان استان را متقاعد کند که بر سر سند توسعه استان اتفاق نظر داشته باشند و با اطمینان خاطر اجرا و تحقق آن را همراهی کنند.

وی افزود: مقرر شده است که دانشگاه های استان و به ویژه دانشگاه خوارزمی مشاور را در این زمینه یاری کنند و به جمع بندی جامعی برسیم.

عبداللهی گفت: ما به سند اطمینان داریم، باید تمام روز و در نهایت وحدت و اتحاد برای توسعه علمی استان تلاش کنیم.

48

دکمه بازگشت به بالا