هواشناسی ۱۴۰۲/۰۶/۱۱؛ بارش باران تابستانی در استان‌های شمالی و جنوبی/ هوا در شهر‌های زیارتی عراق گرم‌تر می‌شود

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” هواشناسی ۱۴۰۲/۰۶/۱۱؛ بارش باران تابستانی در استان‌های شمالی و جنوبی/ هوا در شهر‌های زیارتی عراق گرم‌تر می‌شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

دریای خزر |سازمان هواشناسی

آفتاب‌‌نیوز :

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در ارتفاعات مازندران، اردبیل، ارتفاعات مرکزی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، فردا در اردبیل، گیلان، مازندران، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان، شمال فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد.

دوشنبه تا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در ارتفاعات مازندران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از روز یکشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر دما به‌طور نسبی کاهش یافته و پدیده غالب در شرق کشور طی روز‌های آینده وزش باد شدید گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هواست. همچنین فردا دریای خزر مواج و متلاطم است.

 امروز آسمان شهر‌های نجف، کربلا و کاظمین صاف همراه با وزش باد گاهی باد شدید و احتمال رخداد گردوخاک و برای سامرا صاف و غبارآلود همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بیشینه دما شهر کربلا ۴۳ درجه و شهر‌های نجف، کاظمین و سامرا نیز ۴۴ درجه خواهد بود.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا