مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شهرستان های چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری برای روز شنبه نوزدهم اسفندماه خبر داد.

مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد
آفتاب‌‌نیوز :

داود گلی جمعه شب اظهار کرد: به استناد مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، به علت تشدید بارندگی‌ها فعالیت آموزشی مدارس شهرستان های چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری روز شنبه ۱۹اسفند در همه دوره های تحصیلی غیرحضوری است.

به گزارش ایرنا،براساس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر شنبه تا بعد ظهر یکشنبه (۱۹ تا ۲۰ اسفند)، در شهرستان های زرآباد ، فنوج، لاشار، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، کنارک، چابهار، دشتیاری و مهرستان، رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار شدید رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا