محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پلیس |پلیس راه

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ “یدالله جهان تاب” در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ شهریور ماه در محورهای مواصلاتی مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۴ شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۸ و ۹  شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲۴ همان روزها از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز در روز چهارشنبه ۸ شهریورماه، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۸ شهریور ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ شهریور ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۰ شهریور ماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب  به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت‌های پیش بینی شده  منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا