فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد

پست یکی از کارمندان اداره پست مورد انتقاد رسانه ها و برخی چهره های اصولگرا قرار گرفته و خواستار برکناری وی شده اند. فیلم رقص غلامرضا طیبی توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

رایگان:

مدیر کل پست هرمزگان با اشاره به فیلم رقص یکی از مدیران فرعی در ساختمان اداری این دفتر ، گفت: این کارمند اشتباه اخراج شد. اما روابط عمومی اداره پست کشور اخراج این کارمند را تکذیب کرده اند.

طبق گزارش ها رایگان؛ عبدالله عبدولی ، مدیر کل پست هرمزگان گفت: “امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوای غیرمعمول و نامناسب در فضای اداری اداره کل در فضای مجازی منتشر شد. همانطور که عذرخواهی می کنم و ابراز تأسف و تأثر می کنم از یک حادثه از این رو ، شخص مورد نظر را از تخلف مطلع می کنم. ” امور شغلی و اداری در محل کار کنار گذاشته می شود و به واحد تخلفات اداری گزارش می شود.

بازدید ها: 2915

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، شورای تبیین موقعیت های پایگاه دانشجویی در استان هرمزگان نیز با صدور بیانیه ای رفتار مدیر روابط عمومی پست استان در محل کار وی را محکوم کرد و نوشت: توسط استاندار هرمزگان به عنوان نماینده دولت عالی در استان ما از آنها می خواهیم برای پیشگیری از تکرار چنین رویدادهایی ، برخورد جدی با موضوع داشته و با عاملان این عمل توهین آمیز و جریان فراگیر آن ، که به دنبال شرم آور کردن فضای اجتماعی استان است ، برخورد کنند. تلخ. این انقلاب و سیستم به برکت خون هزاران شهید و جان مردم آبیاری شده است تا راه امام ، اسلام ، قرآن و اهل بیت (ع) فراموش و کمرنگ نشود ، اما متأسفانه اخبار و موضوعاتی را می شنویم که برخی مسئولان تقلب خط انقلابی و اجتماعی دارد ، باید شاهد جهش مدیر روابط عمومی اداره پست هرمزگان باشیم. بدون تردید ، امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و راههای گسترش فرهنگ دینی باید توسط مقامات معنوی ، سیاسی و فرهنگی ایجاد و تقویت شود ، متأسفانه فرهنگ ضد ورزش و فرهنگ غربی هدف نابودی هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران توسط بدخواهان. به نظر می رسد که توسط چندین مدیر برنامه ریزی و ترویج شده است. مدیر روابط عمومی اداره کل استان هرمزگان چگونه اجازه می دهد به هر بهانه ای جلوی بعضی از خانم ها پرش انجام دهد؟ سالهاست كه مقام معظم رهبري از نفوذ صحبت مي كنند و مديران ارشد بايد از چتر خود در برابر نفوذ فرهنگي كه اقدامات ضد ورزش و ضد دين در جامعه موجب مي شود ، محافظت كنند. “در فرهنگ – بگذارید آنها به این دوستانی كه با مسئله فرهنگ سر و كار دارند توجه ویژه داشته باشند – ما با یك حمله همه جانبه روبرو هستیم ؛ آنها در یك جبهه بزرگ فرهنگی به ما حمله می كنند. ما این را می دانستیم ، اما اکنون آنها به وضوح می گویند که “شکست جمهوری اسلامی و شکست حکومت اسلامی با جنگ نظامی و تحریم های اقتصادی موفقیت آمیز نیست. [بلکه]موفق با کار فرهنگی و تأثیر فرهنگی موفق است. “ذهن باید تغییر کند ، مغزها باید کار شوند ، شهوات باید تحریک شوند.” “اکنون به وضوح گفته شده است.”

با این حال مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست در توئیتی نوشت: پستچی ها و پستچی ها همیشه پیام آور دوستی و صلح برای مردم جهان بوده اند. خبر برکناری یک کارشناس پست در هرمزگان که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد. در مورد رفتار غیرمعمول وی ، تخلف وی در سیستم انضباطی اداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

رسوایی رقص پست / کارمند بسیج خواستار برکناری مدیر روابط عمومی است

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا