نظرسنجی نشان داد: اکثر اروپایی‌ها خواستار حفظ روابط با روسیه هستند

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” نظرسنجی نشان داد: اکثر اروپایی‌ها خواستار حفظ روابط با روسیه هستند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، علی‌رغم تبلیغات دولت‌های غربی علیه روسیه، یک نظرسنجی جدید نشان داد که اکثر اروپایی‌ها خواستار حفظ روابط با روسیه هستند و برخی نیز طرفدار احیای همکاری کامل پس از پایان جنگ اوکراین هستند.

این نظرسنجی توسط شورای روابط خارجی اروپا در آوریل سال جاری در ۱۱ کشور اروپایی شامل اتریش، بلغارستان، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، هلند، لهستان، اسپانیا و سوئد با جامعه آماری ۱۶۱۶۸ انجام شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این تحقیق از پاسخ‌دهندگان خواسته شد تصور کنند که درگیری در اوکراین از طریق مذاکره به پایان می‌رسد و گزینه‌های مختلفی در مورد چگونگی توسعه روابط کشورهایشان با روسیه در اختیار آنها قرار داده شد.

بر این اساس، ۲۱ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که روابط با روسیه باید کاملاً مبتنی بر همکاری باشد و ۴۸ درصد نیز موافق روابط محدود با مسکو بودند.

فقط ۱۸ درصد از پاسخ‌دهندگان اعتقاد داشتند که کشورشان باید همه روابط خود را با روسیه قطع کند و ۱۳ درصد نیز نتوانستند به این سوال پاسخ دهند.

طبق این گزارش، بلغارستان و مجارستان از جمله کشورهایی هستند که اکثراً طرفدار همکاری کامل با روسیه بوده و مردم لهستان بیشتر طرفدار قطع کامل روابط هستند.

 

سوئد |مجارستان

 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا