غروب غم‌انگیز خانواده یاری/اکیپ٣٠ نفره نیروهای امدادی در حال یافتن سرنخی از پسربچه پنج ساله‌ای

آفتاب نیوز:

“پنج روز از غمناک ترین پیک نیک خانواده گذشته است. نانوایی که به همراه خانواده به یک منطقه تفریحی در ارومیه رفته و یک تعطیلات خوشی را سپری می کند. او و همسرش در مکانی غیر مسکونی متولد شده اند و از واقعه غم انگیزی که در حال وقوع بود خبر ندارند. توحید یاری هرگز تصور نمی کرد که فرزند پنج ساله اش در این پیک نیک ناپدید شود و سرنخی در مورد او پیدا نمی شود.

داستان غم انگیز گروهی از چهار عضو هلال احمر که به دنبال یک روز و شب در منطقه هستند؛ تلاشی که تاکنون بی اثر بوده و هیچ کلید کوچکی برای ساواشی پیدا نشده است. با این حال تیم نجات برای او فراخوانده نشده و خانواده وی از کمک وی سپاسگزارند. خانواده ها برای آخرین بار در روز جمعه 19 اردیبهشت خندیدند. از آن زمان ، پراندو به تازگی اشک ریخته است ، و شما متحیر هستید که چگونه ساواش در 2 دقیقه از بین رفت و هیچ مویی پیدا نشد.

شب غم انگیز خانواده یاری / تیمی از سه امدادگر که اطلاعاتی از پسری 5 ساله پیدا کردند

به مدت پنج روز ، خانواده یاری شبانه روز در جستجوی پیراپزشکان بودند و با وجود غم و اندوه آنها ، آنها امید خود را از دست نداده اند ، به خصوص وقتی که نجاتگران تقریباً غرق در غرق شدن نشده اند.

دایی ساواش که آن روز در کنار ساواش و خانواده اش بود و شاهد ناپدید شدن خواهرزاده اش بود ، در مورد جزئیات به شهروند گفت: “از روز اول ناپدید شدن ساواش ، نجاتگران برای چندین کیلومتر در رودخانه جستجو کردند. درمورد دریاچه ارومیه نیز مکانی وجود دارد که معمولاً اشیاء جمع می شوند امدادگران صحنه را جستجو کردند اما هیچ چیزی یا علائمی از ساواش پیدا نکردند .ما واقعاً از هلال احمر تشکر می کنیم. یاران از عصر جمعه با ما بوده اند و هیچ آنها از هیچ تلاشی دریغ نکردند آنها با تمام تجهیزات خود را بررسی کردند و حتی سگ جستجو را به صحنه آوردند. معاون عملیات که با ما بود گفت که به نظر ما احتمالاً غرق شدن کودک منتفی است .البته ما اطمینان دادیم که از همان ابتدا که ساواش در آب غوطه ور نشده بود زیرا محلی که در آن نشسته بود فاصله طولانی از رودخانه بود.ما حدود 2 مایل با رودخانه فاصله داشتیم. بعد ، مسیر رودخانه مقابل چشمانم بود. اگر ساواش به آن مسیر رفته بود ، صد در صد آن را می دیدم. خود ساواشی یک کودک دلسوز بود و به آب و آتش نزدیک نمی شد ، می ترسید و همیشه فاصله خود را حفظ می کرد. به همین دلیل می دانیم که او غرق نشده است. “

ساواش به همراه والدین و برادر یک و نیم ساله خود به این منطقه تفریحی رفته بود. با یک لباس قرمز و یک موی فسفورسانس روی سرش؛ او بازی می کرد که ناگهان خانواده اش دیدند که او آنجا نیست. صبح به آنجا رفتیم. این منطقه تفریحی جایی در بین روستاهای علی آباد و سعاتلو است. چند خانواده دیگر برای تفریح ​​به آنجا آمدند. البته ما تنها بودیم. مکانی را انتخاب کردیم که کسی نبود. ناهار خوردیم و همه با هم ماندیم. در کل ما هفت نفر بودیم که پدر و مادر و برادر ساواش ، همسرم و من و برادرم. ساواش کاملاً در مقابل ما بود و همه او را دیدیم. او بازی می کرد. بیش از 5 دقیقه طول نکشید تا ببینیم ساواش در آنجا نبوده است. دیگر اثری از او پیدا نکردیم. “ما بلافاصله به نیروهای امدادرسانی اطلاع دادیم ، اما تاکنون هیچ خبری دریافت نشده است.”

خانواده یاری با کسی دشمنی نداشتند ، بنابراین به هیچ شخص خاصی مظنون نیستند ، حتی یک فرد مشکوک نیز در اطراف دیده نمی شد. با این حال ، پلیس اطلاعات نیز در حال پیگیری این پرونده است: “ما هیچ خبری خوبی از پلیس اطلاعات دریافت نکردیم. این روز تنها بود برای ما ، اما مثل هر کس دیگری نبود. کلی در اطراف باغ بود. او چوپان بود. بعضی از افراد آنها می آمدند و می رفتند. ما نمی توانیم تصور کنیم که با ساواشی چه اتفاقی افتاده است. من و برادر من و هر دو در خانه ای در ارومیه پخته شده ایم و در یک خانه زندگی می کنیم. این سالهاست کار ما بوده است. همه افراد محلی ما را می شناسند. با کسی مشاجره جدی نداشته ایم.ما آنقدر ثروتمند نیستیم که بگوییم فرزند ما به دلیل سرقت سرقت شده است اما امیدواریم که او زنده باشد و غرق نشده باشد ؛ زندگی ما 5 روز است که ویران شده است و ما هستیم ما از صبح تا عصر جستجو می کنیم. سه روز اول را در همان منطقه گذراندیم و اصلاً به خانه برنگشتیم. والدین ساواش مشکل دارند ، حتی نمی توانند صحبت کنند .هر لحظه آنها امیدوارند که ساواش پیدا شود. به طور تصادفی ، شلوار ساواش کمی سست بود ، اگر او در آب غرق می شد ، شلوار او پیدا می شد. با این حال ، امید ما به نیروهای امداد و نجات و پلیس است. “ما امیدواریم که این خبر خوب را بدست آوریم و ساواش زنده است.”

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا