ادای احترام سردار رادان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی/ دیدار با خانواده ۲ شهید

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” ادای احترام سردار رادان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی/ دیدار با خانواده ۲ شهید ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/کرمان فرمانده کل انتظامی کشور شامگاه ۲۸ تیرماه در سفر به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش بیگ نیوز، سردار احمدرضا رادان همچنین در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهیدان”جواد کریمی” و “مجید امیری” دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: بنا به توصیفی که یکی از همرزمان از شهید کریمی داشت متوجه خصوصیات برجسته بسیاری در این شهید عزیز شدیم که بسیار فعال، خداجو و مسجدی بود و هم اکنون جای خالی‌اش هم برای ما و هم خانواده‌اش جای دلتنگی دارد.

وی خطاب به والدین این شهید و شهید”مجید امیری” بیان کرد: این شهید عزیز وظیفه فرزندی را در حق والدین ادا کرد و به همین سبب بود که درآیین تشییع او دیدیم مردم چه حضوری داشتند، چون وی با خدا معامله کرد.

سردار رادان با اشاره به اینکه خداوند با انتخاب شهید به والدین و خانواده اش مدال افتخار پدر،مادر، همسر و فرزند شهید عطا کرده، گفت: مسیر این شهدا راه امام حسین علیه السلام و راه حضرت زینب (سلام الله علیها) است و اگر این راه را برویم مستوجب شفاعت شهدا هستیم.

ادای احترام سردار رادان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی/ دیدار با خانواده ۲ شهید

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا