شخص سال رسانه هرمزگان با اعطای جایزه ویژه شهید یوسف دقت معرفی خواهد شد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” شخص سال رسانه هرمزگان با اعطای جایزه ویژه شهید یوسف دقت معرفی خواهد شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

 شخص سال رسانه هرمزگان با اعطای جایزه ویژه شهید یوسف دقت معرفی خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با اشاره برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان قلم مجاهد از معرفی شخص سال رسانه هرمزگان با اعطای جایزه ویژه شهید یوسف دقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آیین روز خبرنگار،  تقابل حق و باطل را در برهه کنونی بی‌سابقه دانست و اظهارداشت: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حق است و با تمام قوا در مقابل  دشمنان ایستاده است‌.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش داشتند حماسه و شور حسینی را کمرنگ کنند، گفت: امسال شاهد بودیم که مراسمات عزای سید و سالار شهیدان پر شور تر از هر سال برگزار شد و جوانان بسیاری پای پرچم ابی‌عبدالله علیه السلام سینه زدند.

جهانگیری رسالت اصحاب رسانه در نبرد حق و باطل را سنگین قلمداد کرد و عنوان‌کرد: در این جنگ نابرابر رسانه‌ای باید به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس عمل کنیم.

وی در تبیین خط مشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تنها مرجع خدمات  به اهالی رسانه را سامانه جامع رسانه‌ها معرفی کرد و تاکید‌کرد: همه خبرنگاران باید در سامانه‌ای جامع رسانه‌ها ثبت نام کنند تا از خدمات بهره‌مند شوند.

اسمعیل جهانگیری درباره مسیر ارزیابی از رسانه ها اشاره داشت: یک جشنواره جامع رسانه ای تدارک دیده ایم تحت عنوان قلم مجاهد که طی دو سه روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد و انشاالله سال آینده چهره‌های سال رسانه ای استان را از طریق این جشنواره معرفی خواهیم کرد ضمن اینکه یک جایزه ویژه به نام شهید یوسف دقت، شهید خبرنگار استان هرمزگان در نظر گرفته‌‌ایم که به عنوان چهره‌ی سال رسانه‌ای انقلاب در استان به برترین فرد در این حوزه تعلق خواهد گرفت‌.

جهانگیری به موضوع روایت پیشرفت از دیگر عناوین جشنواره گفت و بیان کرد: دشمن به دنبال یاس آفرینی است و از شما اهالی رسانه تقاضا دارم سوای از اینکه چشم و گوش مردم در بیان مشکلات هستید، مراقب باشید وسیله ای برای سوء استفاده دشمن برای ایجاد یاس آفرینی نباشید.

فرزندآوری و جوانی جمعیت، استکبار ستیزی، حمایت از آرمان فلسطین و مکتب سردار شهید سلیمانی، از دیگر عناوین جشنواره بود که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به آن اشاره داشت.

 انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا