سرقت خودرو در قزوین با پوشش زنانه

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” سرقت خودرو در قزوین با پوشش زنانه ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سارق |سرقت

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ امیرحسام عزیزی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که یک دستگاه خودروی سواری در قزوین را به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده از افراد غیر بومی بوده و در تحقیقات پلیسی ضمن قبول بزه انتسابی اذعان داشته از طریق اپلیکیشن‌های فروش کالا خودروی مورد نظر برای سرقت را که غالباً از خودروهای لوکس بوده انتخاب کرده و با مالک آن برای تست خودرو قرار ملاقات گذاشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: متهم که پس از صحبت‌های اولیه با مالک، به بهانه تست مکانیکی سوار خودرو می‌شد در فرصتی مناسب از غفلت صاحب خودرو استفاده کرده و اقدام به کپی‌برداری از سوئیچ آن می‌کرد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: سارق بنا بر نقشه از پیش تعیین شده، به ظاهر از خرید خودرو انصراف داده اما در واقع با شگردهای ویژه محل زندگی مالباخته را شناسایی و پس از چندین هفته با استفاده از پوشش زنانه خودرو را به سرقت می‌برد.

این مسئول انتظامی ضمن هشدار به شهروندانی که برای فروش اقلام و وسایل خود اقدام به بارگذاری آگهی در اپلیکیشن‌های فضای مجازی می‌کنند، یادآور شد: با توجه به حرفه‌ای و سابقه‌دار بودن متهم، دستگیری وی به استان‌های همجوار نیز ابلاغ شده تقاضا می‌شود شهروندانی که خودروی آن‌ها از این طریق به سرقت رفته، برای شناسایی و پیگیری سریعاً به پلیس آگاهی محل خود مراجعه کنند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا