انهدام باند سارقان محتویات خودرو با ۲۱ فقره سرقت در خرم‌آباد

خودرو |سرقت

بیگ نیوز/لرستان فرمانده انتظامی لرستان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو با ۲۱ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۲۱ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت محتویات خودرو در شهرستان خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی، باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای قطعات و محتویات خودرو را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی قضائی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها درنهایت در مواجهه با ادله پلیس و بازسازی صحنه‌های سرقت، به ۲۱ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سردار الهی اضافه کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی ضمن هشدار به سارقان که پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد خودروی خود را به لوازم ایمنی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایید و هرگونه مو ا رد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا