سردار حاجی‌زاده: وظیفه داریم که درباره توانمندی‌هایمان نسل آینده را آگاه کنیم

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” سردار حاجی‌زاده: وظیفه داریم که درباره توانمندی‌هایمان نسل آینده را آگاه کنیم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سردار حاجی‌زاده: وظیفه داریم که درباره توانمندی‌هایمان نسل آینده را آگاه کنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نوجوانان و جوانان آینده‌سازان این کشور هستند و آینده متعهلق به این عزیزان است، ما وظیفه داریم آنچه که در تاریخ انقلاب شاهد بودیم، دستاورد‌ها و توانمندی‌هایمان را بتوانیم به صورت مستقیم نه صرفاً از طریق سیما یا در قالب نمایشگاه‌ها، به صورت عملی به این عزیزان نشان دهیم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه که در اردو‌های راهیان نور حضور دارد در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: نوجوانان و جوانان آینده‌سازان این کشور هستند و آینده متعهلق به این عزیزان است، ما وظیفه داریم آنچه که در تاریخ انقلاب شاهد بودیم، دستاورد‌ها و توانمندی‌هایمان را بتوانیم به صورت مستقیم نه صرفاً از طریق سیما یا در قالب نمایشگاه‌ها، به صورت عملی به این عزیزان نشان دهیم.

وی افزود: در بسیاری از این اردو‌هایی که داشتیم متوجه شدیم که تبلیغاتی که از آن طرف آب اتفاق می‌افتد شاید یکسری باور‌هایی به وجود آمده و یکسری از این توانمندی‌ها را برخی عزیزان باور نداشته و قبول ندارند و زمانی که از نزدیک این توانمندی‌ها را لمس می‌کنند و با مسئولان رو در رو صحبت می‌کنند این باور برایشان بوجود می‌آید و این یک اتفاق بسیار بزرگی است.  

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما وظیفه داریم در قبال نسل آینده این آگاه‌سازی، تبیین و اطلاعاتی را به آنها بدهیم. طبیعتاً اینها اگر بخواهند مسئولیتی بر عهده بگیرند باید به گذشته مسلط بوده و نسبت به آینده امیدوار باشند که این حرکت کمک خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا