ریزش مرگبار ساختمان در محدوده میدان راه آهن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک زن و زخمی شدن یک کودک بر اثر فروریختن ساختمان مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با بیگ نیوز ، در این باره اظهار داشت: ساعت 16:30 امروز یک مورد خاص که در یک خانه قدیمی در میدان راه آهن ابتدای خیابان ولیعصر زباله ریخته شد ، در سیستم آتش سوزی پانزدهم گزارش شد سازمان خدمات ایمنی. به شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ، سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسید گفت: آتش نشانان در محل حادثه دیدند که یک خانه دو طبقه قدیمی و کوچک واقع در کوچه باریکی و در انتهای جاده فروریخته است. این خانه حداکثر 40 متر مساحت دارد.

مالکی گفت که اطلاعات ضد و نقیض اولیه نشان می دهد که دو نفر در خانه نگهداری می شوند. آتش نشانان در ابتدا جستجوی خود را آغاز کردند و پسری 4 ساله را که کاملاً زیر آوار دفن شده بود در عملیاتی بسیار حساس نجات دادند.

وی افزود: این کودک مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شد.

در حدود ساعت 3 بامداد به دنبال عملیات جستجو برای یافتن قربانیان احتمالی ، ملکی اظهار داشت: آتش نشانان جسد یک زن 60 ساله را پیدا کردند که در حین عملیات حفاری در زیر حجم زیادی خاک دفن شده بود. ماموران اورژانس پس از بررسی وضعیت جسمی وی اعلام کردند که وی جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در صحنه ، شخص دیگری در ساختمان حضور نداشته است اما آتش نشانان با پرسیدن این مسئله اطمینان حاصل کردند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا