رودخانه قزل‌اوزن جان نوجوان ماهنشانی را گرفت

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” رودخانه قزل‌اوزن جان نوجوان ماهنشانی را گرفت ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آمبولانس |استان زنجان

آفتاب‌‌نیوز :

غفور آقاجانلو صبح امروز (۷ تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۳ روز گذشته اورژانس گزارش یک مورد غرق‌شدگی را به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان زنجان اطلاع داد. بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای لولک‌آباد و مرکز اداری ماهنشان همراه با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم ارزیاب با کمک اهالی روستای وهران، قره‌باتلاق و برون‌قشلاق پیکر بی‌جان نوجوان ۱۳ ساله را از آب‌های رودخانه قزل اوزن بیرون کشیدند.

آقاجانلو تاکید کرد: با دریافت گزارش غرق‌شدگی این نوجوان، یک تیم سیلاب نیز همراه با تجهیزات سیلاب و غواصی از مرکز استان به منطقه اعزام شده و عملیات ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه پایان یافت.

این مسئول از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا