ربیعی: گل پرسپولیس آفساید بود اما حرفی نمی‌زنم که محروم نشوم!

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” ربیعی: گل پرسپولیس آفساید بود اما حرفی نمی‌زنم که محروم نشوم! ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آهن |بازی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همکارانم گفتند که گل پرسپولیس آفساید بود اما حرفی‌نمی زنم که محرومم کنند.

به گزارش بیگ نیوز، محمد ربیعی پس از تساوی برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: به تیم پرسپولیس و دوستم آقای گل محمدی خسته می‌گویم. به بازیکنان پرسپولیس خدا قوت می‌گویم و به تیم خودم آفرین و دست مریزاد می‌گویم. بازی خوبی بود. کل بازی را با برنامه بازی کردیم. اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل بیشتری بزنیم.

او ادامه داد: من داشتم به دو بازیکن تعویضی‌ام تاکتیک یاد می‌دادم که دیدیم گل خوردیم اما گمانه‌زنی من بر این است که گل آفساید بوده است. اگر این گل آفساید باشد و پنالتی هفته قبل هم اشتباه بود در این صورت کمی حق تیم جوان ذوب آهن ضایع می شود البته حرفی نمی‌زنم که محروم شوم و خودم هم صحنه گل را ندیدم و همکارانم دیده‌اند.

ربیعی در مورد اینکه گل  به پرسپولیس را با چانشی شانس به ثمر رساندند، گفت: این اتفاقات در بازی اتفاق می‌افتد و پرسپولیس تیم بزرگی است و هفت، شت ملی‌پوش دارد. دست من در تعویض‌ها حالی بود تیم ذوب آهن به مرور زمان اتفاقات خوبی برایش خواهد افتاد.  

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا