ذخیره‌سازی کافی گاز در استان اصفهان وجود دارد/ اصفهان فردا تعطیل نیست

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” ذخیره‌سازی کافی گاز در استان اصفهان وجود دارد/ اصفهان فردا تعطیل نیست ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/اصفهان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه ذخیره‌سازی کافی گاز دراستان وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر غیر از منطقه‌ در وردشت سمیرم که با قطعی و یا کاهش فشار گاز مواجه است، در سایر مناطق استان اصفهان قطعی و یا کاهش فشار گاز نداریم. در منطقه وردشت سمیرم نیز تمهیدات لازم اندیشیده شد و سیلندرهای گاز مایع بین خانوارها توزیع شده و می‌شود. 

منصور شیشه فروش، در گفت‌وگو با بیگ نیوز، در خصوص حادثه انفجار که امروز چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه در خطوط توزیع شبکه گاز در شهرستان بروجن و در مجاورت استان اصفهان رخ داد، اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه، تیم‌های عملیاتی از منطقه ۲ انتقال گاز اصفهان با تجهیزات کامل در محل وقوع حادثه حاضر شدند و اکنون در حال بازسازی و تعمیر خطوط لوله انتقال گاز هستند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب یکی از خطوط آسیب دیده به‌طور کامل تعمیر شود و به مدار شبکه توزیع برگردد.

وی افزود: امروز جلسه ستاد مدیریت بحران در استان اصفهان و همچنین در شهرستان‌ها برگزار شد و تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای پایداری در تامین گاز اتخاذ شد. از جمله محدودیت‌هایی برای مصرف گاز صنایع بزرگ استان در مدت تعمیرات خطوط لوله آسیب دیده اعمال شده تا مشکلی برای تامین گاز مناطق به خصوص مصرف خانگی ایجاد نشود.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه ذخیره‌سازی کافی گاز دراستان وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر غیر از منطقه‌ در وردشت سمیرم که با قطعی و یا کاهش فشار گاز مواجه است، در سایر مناطق استان اصفهان قطعی و یا کاهش فشار گاز نداریم. در منطقه وردشت سمیرم نیز تمهیدات لازم اندیشیده شد و سیلندرهای گاز مایع بین خانوارها توزیع شده و می‌شود. 

شیشه‌فروش بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در مصرف گاز و برق خانگی و صنفی صرفه‏‌جویی و الگوی مصرف گاز را رعایت کنند تا پایداری توزیع گاز در مناطق مختلف استان را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بیگ نیوز مبنی بر احتمال تعطیلی فردا پنچشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در استان اصفهان نیز، گفت: با توجه به اعمال محدودیت مصرف گاز برای صنایع بزرگ استان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فردا استان اصفهان تعطیل نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در پایان از شهروندان درخواست کرد که به شایعات توجه نکنند و اخبار را از رسانه‌ها و مجاری رسمی پیگیری کنند.   

انتهای پیام 

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا