دستگیری ۲ سارق وانت نیسان در تهران

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” دستگیری ۲ سارق وانت نیسان در تهران ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سارق |سبزیجات

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی نیسان وانت در سطح شهر تهران و وصول شکایت مال باخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات خود با دعوت از مال باخته دریافتند؛ حوالی ظهر، مال باخته با نیسان وانت خود مشغول کار بوده است و لحظه‌ای به قصد خرید از خودرو خود پیاده شده و پس از بازگشت متوجه می‌شود که خودرویش به سرقت رفته و در آن لحظه موفق به شناسایی چهره سارق نشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به توضیحات مالباخته وارد گام دوم شدند و با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند در روز سرقت ۲ تن از سارقان به محض غفلت صاحب خودرو، سوار بر ماشین وی شده و سریعاً متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: لذا کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع سریعاً با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان شدند و بی درنگ در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه با بیان اینکه سارق در همان ابتدا صراحتاً به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد، متذکر شد: متهم با توجه به اسناد موجود صراحتاً با اقرار بر اینکه خودروی مال باخته را به سرقت برده و به همراه همدست خود سوژه را تحت نظر داشته و به محض به دست آمدن موقعیت مناسب اقدام به سرقت خودروی وی کرده ضمن اینکه در زمان سرقت خودرو؛ مدارک خودرو، مبلغی وجه نقد و حدود یک تن بار سبزیجات داخل خودرو بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کارآگاهان با در گام بعدی با تحقیقات بیشتر و اقدامات پلیسی همدست سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و در مخفیگاه وی قطعات اوراق شده نیسان وانت را کشف و آن را به پایگاه دهم انتقال دادند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه همدست سارق پس از دستگیری صراحتاً به ارتکاب جرم معترف شد، خاطرنشان کرد: متهمین با توجه به اقرار صریح به ارتکاب جرم روانه زندان شدند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا