دستگیری دعانویس میلیاردر در نیاوران

پلیس آگاهی |دادستانی

یک فالگیر که 20 میلیارد زن جوان را با وعده فالگیری فریب داده بود ، دستگیر شد.

به گزارش بیگ نیوز ، چندی پیش دو زن جوان به پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش دادند که توسط یک زن به نام ساناز فریب خورده اند و این زن که به عنوان یک مافوق طبیعی و فالگیر معرفی شده بود ، دو میلیارد دلار از آنها دریافت کرده اند.

این دو شاکی که از سال 1397 این زن را می شناختند ، به مأموران گفتند که حدود دو سال و نیم است که هر بار به بهانه های مختلف و اخیراً پس از اختلاف با وی ، مبلغی را به زن نمازگزار پرداخت کرده اند. آنها نتیجه اقدامات او را ندیدند و تصمیم به شکایت گرفتند.

با دریافت این اطلاعات ، گروهی از افسران پلیس با آگاهی از موضوع در دستور کار خود متوجه شدند که این زن محل زندگی خود را تغییر داده است. اما تحقیقات ادامه داشت و سرانجام پس از شناسایی هویت واقعی این فرد ، ماموران وی را در مخفیگاه جدید وی در محله نیاوران دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به بیگ نیوز ، اعلام کرد که پرونده ای علیه این زن تشکیل شده و وی برای ادامه تحقیقات به دادستانی منتقل شده است. اما با حکم دادگاه ، تحقیقات برای شناسایی سایر قربانیان و قربانیان احتمالی این زن ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا