زنی که شنیده است میلیاردر فروش داروهای جعلی ضد استون


اخبار آفتاب:

براساس وب سایت پلیس ، سرهنگ رامین پاشایی پس از مراجعه به زنی که ادعا می کرد فروشنده مواد مخدر کرونا است دستگیر شد: “زنی از وظایف کشور سوءاستفاده می کند و از آن استفاده گسترده ای می کند از میان تبلیغات سایبری وی ادعای نام لاتین “NBH” شده و از این طریق با ثبت سفارش از متقاضی و معرفی شماره کارت ، وی برای هر بسته 500000 تا 3 میلیون دلار دریافت کرده است.

رئیس واحد اجتماعی پلیس فیتا افزود: در دوره مشاهده ، فرد ذکر شده به جرم در دستور کار پلیس فیتا در استان مازندران قرار گرفت و متهم پس از هماهنگی با دستگاه قضایی شناسایی شد و تحقیقات فنی مشخص شد. سفارش ها و سپرده های بسیاری تاکنون صادر شده است. حساب وی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان و کلاهبرداری واریز کرده است.

زنی که شنیده است میلیاردر فروش داروهای جعلی ضد استون

این مقام مسئول اظهار داشت: فروش و فروش هر داروی تحت درمان با كوروویروس باید به طور رسمی مورد تایید و اظهار نظر مسئولان و كارشناسان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد ، بنابراین فروش مواد مخدر در فضای مجازی جرم محسوب می شود و درآمد حاصل از آن بازگردانده می شود. برای مرجع قضایی

وی به همشهریان توصیه کرد که در این جنایت و کلاهبرداری توسط کلاهبرداران فریب نخورند و تمام اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق رسانه های دولتی و سازمانهای خبری معروف دریافت کنند.

پاشایی اظهار داشت: در صورت سؤال یا نیاز به مشاوره ، شهروندان می توانند از طریق وب سایت رسمی پلیس فتا WWW.CYBERPOLICE.IR برای خدمات آنلاین و آنلاین با مرکز فوریت های پلیس فتا تماس بگیرند. پلیس سود خواهد برد.


این مقاله توسط پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و بیگ نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا