درستکار: مسئولین طوری رفتار کنند که بین کشتی و فوتبال شائبه به وجود نیاید

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” درستکار: مسئولین طوری رفتار کنند که بین کشتی و فوتبال شائبه به وجود نیاید ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

فوتبال

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز، پژمان درستکار در مورد استفاده از نظرات پیشکسوتان کشتی کشور، اظهار داشت: هروقت اردوها آغاز شود، درهای تیم ملی باز است. آن‌ها صاحب کشتی هستند و باید ما را راه بدهند. هرکدام از بزرگرترها افتخار دادند به ما کمک کنند، با کمال میل می‌پذیریم و دوست داریم کمک کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اختلاف نظر اهالی این رشته با اهالی فوتبال و صحبت‌های کنعانی زادگان، گفت: درمورد افراد صحبت نکنیم تا خدای ناکرده سوتعبیر نشود. فوتبالیست‌های عزیز هم زیر همین پرچم ورزش می‌کنند و برای همین کشور افتخار به دست می‌آورند. آن‌ها هم با نتایج و بردهایشان باعث خوشحالی دل مردم می‌شوند.

وی افزود: صحبتی که می‌شود فقط از تبعیض‌هاست که مسئولین تبعیض آمیز عمل نکنند. فوتبالیست، کشتی گیر و وزنه بردار که گناهی ندارند. آن‌ها مسبب نیستند. از مسئولین می‌خواهم طوری رفتار کنند که بین ورزشکاران سو تعبیر و شائبه به وجود نیاید. همه با هم رفیق هستیم. ورزش یک خانواده بزرگ است که فوتبال و کشتی ندارد. همه با هم خواهر و برادر هستیم. همه کنار هم برای سربلندی کشور تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه آیا در این مورد از مناف هاشمی درخواستی داشته، عنوان کرد: خیلی در مورد مسائل مالی صحبت نمی‌کنم. وزیر ورزش در بازی‌های آسیایی قول‌هایی داد. اولین مسئولی است که می‌بینم در ورزش به این سرعت به وعده هایش عمل می‌کند. از او ممنون هستیم. هر قولی داده بوده تا به ایران رسیدیم عمل کرد. قول‌های دیگری هم داده که در ادامه حتما عمل می‌کند. از او تقدیر و تشکر می‌کنم.

درستکار در خصوص صحبت‌های مربی سازنده حسن یزدانی، گفت: همت مسلمی فرد زحمتکش است و تلاش می‌کند ولی شرایط تیم ملی متفاوت است. همه بچه‌های ما در جهان عنوان دار هستند و هرکدام به نوبه خودشان حساسیت‌های خاص خودشان را دارند. برای هرکسی عضو تیم ملی می‌شود چنین خواسته‌ای شاید امکان پذیر نباشد.

۲۵۱۲۵۱

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا