خستگی و خواب‌آلودگی از عوامل اصلی تصادف در بازگشت سفر اربعین است

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” خستگی و خواب‌آلودگی از عوامل اصلی تصادف در بازگشت سفر اربعین است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پلیس |پلیس راهور

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز کرمانشاه، محمد حیدری اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی تصادفات در برگشت از سفر اربعین، خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که در صورت عدم مدیریت این موضوع باعث بروز برخی تخلفات حادثه ساز و زمینه ساز تصادفات و حوادث ترافیکی می‌شود.

وی افزود: خستگی و نداشتن استراحت کافی در رانندگی علاوه بر عدم تمرکز فکری بر رانندگی باعث می‌شود قدرت عکس‌العمل راننده در برابر خطرات به شدت کاهش پیدا کند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: بی‌حوصلگی، عدم تمرکز فکری، کاهش میدان دید، انجام تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت غیرمجاز، سبقت و انحراف به چپ و راست از دیگر تبعات خستگی و خواب آلودگی برای یک راننده است.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگان ضمن مدیریت زمان برگشت، آستانه تحمل خود را در رانندگی خصوصا در نقاط پر ترافیک بالا برده و از انجام هرگونه تخلف رانندگی خودداری کنند تا با خاطره‌ای خوش به وطن خود بازگردند.

46

دکمه بازگشت به بالا