حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان سمنان معاون اول قوه قضاییه در سمنان گفت : ما کارگزاران نظام اگر حتی ۵۰ درصد توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را عمل کنیم، مشکلات این حوزه پایان می‌یابد.

ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه برقرار بوده و کار آن پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی مرتبط با بخش قضایی است که تا امروز اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

وی ادامه داد :پیشنهاد می‌کنم تا مسائل و موارد مطرح شده در این نشست به صورت رسمی به ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی کشور منعکس و دستورات لازم صادر شود.

قوه قضاییه به صورت جهشی در صدد است تا از فعالان اقتصادی حمایت کند و ریاست قوه همواره بر این تاکید دارد اگر تخلفی نیز اتفاق افتاد، رسیدگی قضایی انجام و مدیریت صورت گیرد اما واحد تولیدی تعطیل نشود.

در سند تحول و تعالی قوه قضاییه حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق افزود: الحمدالله مردم استان سمنان از استاندار بسیار خوبی بهره مند هستند که با شما صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی همراه است، مشکلات خود را بیان کنید، قطعا پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

ارتباط و تعامل بسیار خوبی مابین قوه قضاییه با دولت سیزدهم وجود دارد، لذا مسائل و مباحث شما تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

» گفتنی است آیین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه و سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه انجام شد.

در این برنامه رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار و امام جمعه موقت سرخه، جمعی از مدیران استان و شهرستان سرخه و آحاد اقشار مردم این شهرستان نیز حضور داشتند.

» عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان:

ساختمان دادگستری شهرستان سرخه در فضای ۴۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال امروز افتتاح شد

– قوام نظام جمهوری اسلامی ایران به اراده مردم است، قید رضایت توام با اجرای قوانین از نوع دینی پیوست این قوام است.

– امروز علی رغم تمامی‌ زحماتی که صورت گرفت، شاهد افتتاح دادگستری شهرستان سرخه هستیم.

-از حضور معاون اول قوه قضاییه به منظور شرکت در این آیین تقدیر و تشکر می کنم.

– امنیت ارزان به دست‌ نمی آید، باید پای آن با تمام توان بایستیم ، آمده ایم تا امنیتی با ثبات در راستای رضایتمندی شما مردم فراهم کنیم.

– ساختمان دادگستری شهرستان سرخه در فضای ۴۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

– همچنین در شاهرود نیز طی این آیین همزمان دو طرح بند نسوان و سوله حرفه آموزی و اشتغال به بهره برداری می رسد.

حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد

»استاندار سمنان:

استان سمنان بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس، امن ترین استان برای سرمایه گذاری معرفی شد.

– طی دو سال گذشته اقدامات در راستای تقویت تولید و حمایت از صنعت در دستور کار قرار داشته و حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد.

– همچنین با ابتکار راه اندازی ستاد احیا واحد های راکد، بالغ بر ۱۶۴ واحد صد درصد راکد استان با حمایت تمامی مسئولان و دست اندرکاران و همچنین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در استان سمنان راه اندازی شد.

– در سطح استان سمنان تمام توان و تلاش خود را برای تسهیل در امور سرمایه گذاری، حمایت از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و رونق تولید به کار گرفته شده است، زین پس نیز در کنار شما هستیم.

حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد

دکمه بازگشت به بالا