حادثه در شرکت پالایش گاز پارسیان/ یک نفر کشته شد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” حادثه در شرکت پالایش گاز پارسیان/ یک نفر کشته شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

گاز

آفتاب‌‌نیوز :

عملیات تعمیرات اساسی به عنوان یک فرایند پیشگیرانه برای افزایش قابلیت اطمینان و سطح دسترس پذیری تجهیزات و ظرفیت تولید واحد‌های عملیاتی است.

به گزارش مسئول روابط عمومی پالایشگاه گاز پارسیان، محمدحسین بهزادی گفت: این ماموریت و رسالت به منظور خدمت رسانی به مردم کشور پیش از آغاز فصل سرما توسط کارکنان جهادگر شاغل در صنعت گاز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه حین تعمیر فلر (مشعل) یک نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری فعال در عملیات تعمیرات اساسی دچار حادثه سقوط از ارتفاع شد.

مسئول روابط عمومی پالایشگاه گاز پارسیان گفت: با وجود حضور به موقع و تلاش فراوان همکاران تیم پزشکی و ایمنی و آتش نشانی مستقر در محل حادثه، ٰ یکی از کارکنان متخصص، خدوم و ساعی مربوط به پیمانکار تعمیرات اساسی در راه خدمت رسانی به مردم در این حادثه جان خود را از دست داد.

شهرستان آنلاین در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا