جراحی موفقیت‌آمیز مغز برای اولین بار در بیمارستان شفا سقز

بیمارستان

گزیده ها:

انور بهرامی در گفت وگو با فارس در سقز اظهار داشت: برای اولین بار جراحی مغز توسط یکی از پزشکان فداکار این شهر انجام شد که موفقیت آمیز و بسیار راضی کننده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز ادامه می دهد: بیمار مرد 64 ساله ای است که از سال 1979 تاکنون دو بار در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته است و این بار آنها در سقز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

بهرامی افزود: از این پس بیماران عصبی می توانند با خیال راحت در این شهر ادامه دهند و از مراجعه به سایر شهرها برای عمل جراحی خودداری کنند.

وی ادامه می دهد: در این بیمارستان بخشهای داخلی ، بخشهای کودکان ، سالنهای عمل و سایر زمینه ها علاوه بر زنان و زایمان راه اندازی شده است.

دکتر صالح رضایی ، پزشک جوان و متخصص مغز و اعصاب که این عمل را انجام داده است ، گفت: ‘بیمار سالها سرطان خون داشت و سرطان در مغز بیمار متاستاز و هیدروسفالی می کرد و در نهایت بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت. “

وی این عمل را سخت دانست زیرا این عمل ابتدا در بیمارستان شفا انجام شد و اظهار داشت: خدا را شکر با همکاری کارکنان عملیاتی این عمل در مدت یک ساعت و با موفقیت انجام شد.

رضایی وضعیت عمومی بیمار را که ساعت 22:00 شب گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت ، خوب و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: بیمار می تواند صحبت کند و انتظار داریم طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

این پزشک متخصص افزود: این بیمارستان که با تلاش مسئولان دلسوز دانشگاه علوم پزشکی ، فرمانداری ها ، فرمانداری ها ، نماینده مردم در مجلس و سایر بزرگان این شهر ساخته شده ، مردم خوب سقز است. شایسته و شایسته ». بنابراین ، لازم است جراحی های عمده در سایر تخصص های این بیمارستان انجام شود.

دکتر سالکی ، رئیس بیمارستان شفا سقز نیز گفت که به زودی دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان راه اندازی می شود: “ما تلاش می کنیم در این بیمارستان کلیه خدمات پزشکی و تخصصی را به بیماران این شهر ارائه دهیم.”

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار جراحی با این اهمیت (نورولوژی) در این شهر انجام می شود ، ابراز امیدواری کرد که بهترین خدمات پزشکی به ساکنان سقز و سایر شهرهای مشابه در این بیمارستان ارائه شود.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا