تغییرات عجیب لب‌‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا+ تصویر

طبق این گزارش شفافدر زمان ظهور در جهان ، كورو ویروس علائم مختلفی را نشان داد كه شایع ترین آنها تب ، سردرد ، سرفه ، درد در بدن و تنگی نفس است. اما در جدیدترین جهش ها ، ویروس باعث ایجاد عارضه جدیدی در فرد آلوده شده است.

برخی از بیماران مبتلا به Quaid 19 درد لب را گزارش کردند و دیدند که این ماده خشک و لایه برداری است.

به گفته کارشناسان ، این ویروس می تواند تعدادی از واکنشهای ایمنی بدن را ایجاد کند ، بنابراین جای تعجب ندارد که این ماده روی پوست نیز اثر بگذارد. مشکل این است که covid 19 می تواند طیف گسترده ای از علائم و نشانه های پوستی ایجاد کند که با تاخیر در تشخیص این علائم روی پوست های مختلف ایجاد می شود. این ویروس همچنین می تواند باعث ایجاد چشم دردناک و آبکی شود.

تغییرات عجیب در لب ها

علاوه بر درد و لایه برداری از لب ، کورو ویروس حتی می تواند باعث ایجاد زخم در دهان شود. بیماران حتی به دلیل وجود کروناویروس کهیر را در بدن خود گزارش کرده بودند و باعث تورم لب ها می شود. در این موارد اطمینان از اینکه بیمار برای نفس کشیدن تلاش نمی کند ، مهم است زیرا این شرایط نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.

coronavirus همچنان علائم جدیدی را نشان می دهد و نگرانی خود را درباره ماهیت آن تشدید می کند. بسیاری از دانشمندان و محققان در سرتاسر جهان در تلاشند تا راهی برای درمان و ریشه کن کردن کوروی ویروس جدید پیدا کنند. تأثیر آنها قطعاً مورد ارزیابی یا تفسیر قرار گرفت. بنابراین بهترین راه حل پیروی از پروتکل های بهداشتی سازمان بهداشت جهانی است.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا