مدیریت مصرف گاز با ورود توده هوای سرد در مازندران

گاز

بیگ نیوز/مازندران مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با ورود توده هوای سرد در استان، به مازندرانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود نسبت به مدیریت مصرف انرژی گرمایشی گاز سوز اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد افت فشار گاز نشویم.

حسینعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با بیگ نیوز با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مازندران، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان با عبور سامانه بارشی از جنوب رشته کوه البرز از صبح روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه شاهد بارش برف به ویژه در مناطق با ارتفاع بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ متر روبه رو هستیم.

وی افزود: وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما در ارتفاعات شهرستان‌ها به‌ویژه در غرب مازندران را در این جو هوای سرد شاهد خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره مه آلود شدن، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و کولاک برف و احتمال مسدود شدن محورهای کندوان و هراز، گفت: به هم استانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود نسبت به مدیریت مصرف انرژی گرمایشی به ویژه گاز اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد افت فشار گاز نشویم.

این مسئول با تاکید بر اجتناب از سفرهای غیر ضروری به‌ویژه در ارتفاعات، تصریح کرد: رانندگان نیز در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی به‌ویژه کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کرده و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: صاحبان پرورش گل، گیاه و طیور نسبت به تنظیم دما و سیستم گرمایشی اقدام کنند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا