تحصیل ٢ هزار دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه رازی/جذب دانشجوی خارجی در انتظار رتبه‌بندی «تایمز» است 

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” تحصیل ٢ هزار دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه رازی/جذب دانشجوی خارجی در انتظار رتبه‌بندی «تایمز» است  ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

انتظار |دانشجو

محمدنبی احمدی در گفتگو با خبرنگار بیگ نیوز کرمانشاه، اظهار کرد: یازده هزار دانشجو در دانشگاه رازی تحصیل می‌کنند و ٢ هزار دانشجوی جدیدالورود امسال در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی افزود: کلاس‌ها از دوشنبه (سوم مهرماه) برای دانشجویان سنوات قبل و برای دانشجویان جدیدالورود از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه رازی تصریح کرد: حدود هفت هزار نفر دانشجوی کارشناسی، ٢ هزار و ۴۶٠ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و ٩١٠ نفر دانشجوی دکتری تخصصی و ٢٠٠ نفر دانشجوی دکتری عمومی در دانشگاه رازی تحصیل می‌کنند.

وی گفت: حدود ٧٠ گروه آموزشی با ۴٣٩ نفر عضو هیئت علمی در این دانشگاه وجود دارد و تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه رازی دارای قدمتی بیش از ٣٠ سال هستند که تعدادی از خوابگاه‌های فرسوده این دانشگاه را تابستان سال قبل ارتقا دادیم و تعمیراتی در خوابگاه‌های شهید مفتح و شهید بهشتی انجام شد.

وی اذعان کرد: تعمیرات جزئی در خوابگاه برادران شهید مطهری و خوابگاه حضرت زینب (س) پردیس کشاورزی انجام شده و آماده ورود دانشجویان شد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: حدود هشت میلیارد تومان هزینه تعمیرات موتورخانه های خوابگاه‌های دانشگاه در سال گذشته و امسال شد.

وی در خصوص ورود دانشجویان خارجی به این دانشگاه بیان کرد: چهارم آنلاین ماه نظام رتبه‌بندی تایمز رتبه دانشگاه را مشخص می‌کند و برای جذب دانشجویان خارجی در انتظار رتبه‌بندی جدید تایمز هستیم.

46

دکمه بازگشت به بالا