بیانی: زنگ خطر رای استقلال به صدا درآمد/ کادر فنی درس‌های لازم را از شکست برابر مس گرفت

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” بیانی: زنگ خطر رای استقلال به صدا درآمد/ کادر فنی درس‌های لازم را از شکست برابر مس گرفت ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

کاش یکی از بازیکنان خارجی استقلال پنالتی را به جای حردانی می‌زد

بیانی: زنگ خطر رای استقلال به صدا درآمد کادر فنی درس‌های لازم را از شکست برابر مس گرفت

پیشکسوت تیم استقلال گفت: زنگ خطر برای استقلال به صدا در آمده و تیم‌ها حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا این تیم را شکست دهند.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص وداع زودهنگام استقلال از گردونه رقابت‌های جام حذفی با شکست در خانه مس رفسنجان اظهار کرد: تغییرات زیادی در ترکیب استقلال نسبت به بازی قبلی با سپاهان ایجاد شده بود. نفرات جایگزین کارایی لازم را نداشتند و تیم مس هم فوق‌العاده خوب بازی کرد. بازیکنانی که از اول بازی کردند نمایش جالبی نداشتند. مس رفسنجان برای ضد حمله زدن برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

وی ادامه داد: پنالتی که از دست رفت در شکست استقلال مؤثر بود. آن پنالتی اگر گل می‌شد استقلال را از لحاظ روحی بالا می‌برد و مس را دچار افت روحی می‌کرد، اما با سوختن پنالتی، شرایط کاملاً برعکس شد. حردانی خیلی ضعیف پنالتی زد، نمی‌دانم پیش از این در جریان بازی پنالتی زده بود یا برای اولین بازی بود. به نظرم اگر یکی از بازیکنان خارجی استقلال می‌زد احتمال گل شدن توپ بیشتر بود، چون فشار روحی کمتری روی دوش او است. جریان باد در ورزشگاه هم به ضرر استقلال شد. فشار باد به نفع مس بود و بازی را از زیبایی انداخت. در کل استقلال روز خوبی نداشت و بازیکنان پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند. مثلاً مهرداد محمدی با روز‌های خوب خود فاصله دارد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با استرس و مضطرب بازی کرد. مقابل سپاهان بازی دیگری از استقلال دیدیم. زنگ خطر برای استقلال به صدا در آمده و تیم‌ها حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا این تیم را شکست دهند. تیمی که مدت زیادی در صدر است رقبا برای برتری مقابل آن هدفمند بازی می‌کنند و باید خیلی مراقب باشد، چون با یکی دو شکست از لحاظ روحی افت می‌کند. دیگر تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند مترصد چنین باخت‌هایی نشسته‌اند تا به صدر بروند. استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و به راحتی از جامی که همیشه جدی می‌گرفت حذف شد. ضریب پاس اشتباه استقلال مقابل مس رفسنجان بسیار بالا بود و قطعاً کادرفنی تیم از این شکست درس‌های لازم را خواهد گرفت تا در بازی‌های بعدی شاهد شکست استقلال نباشیم.  

دکمه بازگشت به بالا