بهره مندی از ظرفیت های مردمی نقطه عطف برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” بهره مندی از ظرفیت های مردمی نقطه عطف برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

 بهره مندی از ظرفیت های مردمی نقطه عطف برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی

فرماندار تبریز ضمن تقدیر از شهردار تبریز در خصوص اجرای مصوبات ستاد مرکزی اربعین، گفت: بهره مندی از ظرفیت های مردمی نقطه عطف در تسهیل برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز در آذربایجان شرقی، یونس فاتح  در یکصد و چهل و نهمین جلسه دور ششم شورای اسلامی شهر تبریز افزود: از شهردار تبریز برای راه‌اندازی سامانه خرید رایگان بلیت اتوبوس زائران اربعین ۱۴۰۲ و مدیریت اعزام به مرز تمرچین تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: تخصیص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران از مبدا تبریز به مرز تمرچین و شهر نجف از اقدامات به موقع و اساسی شهردار تبریز است.

فاتح همچنین در این جلسه بر اهمیت  اثربخشی مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز برای حل مشکلات اساسی شهروندان تاکید کرد و افزود: بررسی میزان اثربخشی مصوبات شورا نیز، با هدف محرومیت زدایی به عنوان یکی از موضوعات پروژه های مطالعاتی مرکز پژوهش‌ها تعریف شود.

وی با تشکر از شهردار تبریز و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برای تامین آب شهروندان، خاطرنشان کرد: معضل امروز تبریز کمبود آب است، مشکلی که ۱۰ سال گذشته نیز پیش‌بینی شده بود و  اکنون نیازمند ارائه راهکار کاربردی است.

فرماندار تبریز تصریح کرد: شهرداری اقدامات بهینه ای در خصوص صرفه جویی مصرف آب با حذف چمن‌کاری انجام داده است ولی ضرورت دارد سیاست های پیشگیرانه و متقنی برای جریمه کردن پیمانکاران خاطی اتخاذ شود.

فاتح عنوان کرد: توسعه فضای سبز شهری یکی از موضوعات اساسی تبریز است و با دعوت از مردم و اجرای طرح نهال کاری هفتگی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم می توانیم در تحقق این امر گام برداریم.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا