بنزهای قاچاق ۹۵ میلیاردی در تبریز

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” بنزهای قاچاق ۹۵ میلیاردی در تبریز ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

خرده فروشی |خودرو

بیگ نیوز/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان تعداد دو دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش۹۵میلیارد ریال در تبریز کشف شد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از شیوه‌های علمی از قاچاق دو دستگاه خودرو بنز در شهرستان تبریز مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر خودروها را کشف کردند.

محمدی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس است، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده ۹۵میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از شهروندان نیز درخواست کرد؛ در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف نزدیک به یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه 

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر در این رابطه خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر، ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از تحقیقات فنّی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه خرده فروشی و مصرف مواد مخدر، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در چندین عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یک سری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضایی ۸ نفر خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو آنها مقدار ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: در این خصوص یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمام تر با اخلالگران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در بازدید از صنوف این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر بیان کرد: طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و ارگان‌های مربوطه در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از تعداد ۴۵ واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید و به ۱۸ واحد تذکر و اخطار و ۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

به گزارش بیگ نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا