کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در خرم‌آباد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در خرم‌آباد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

اشتغال |پلیس

بیگ نیوز/لرستان جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف انواع کالای قاچاق خارجی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی امروز ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش زاغه خرم‌آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی حامل بار مظنون شدند و جهت تحقیقات بیشتر آنها متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل تعداد ۴۰۵ تخته پتوی مسافرتی و ۴ هزار و ۷۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این‌که  متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شدند، افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

ابدال چگنی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا