اجرای طرح نجما شرکت مخابرات ایران در بلوار آزادی دامغان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” اجرای طرح نجما شرکت مخابرات ایران در بلوار آزادی دامغان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران |شرکت مخابرات

به گزارش خبرگزاری حبرآنلاین استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه شبکه فیبرنوری در استان و به همت تلاشگران عرصه مخابرات و ارتباطات در استان، عملیات حفاری و کابلکشی فیبرنوری در بلوار آزادی دامغان آغاز شد.

سرپرست اداره مخابرات شهرستان دامغان در ادامه گفت: اجرای این عملیات به طول بیش از ۲۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بلوار آزادی، خیابان خندق و کوچه شهید حسنی دامغان انجام شد.

وی افزود: با نصب دو عدد FAT (جعبه توزیع فیبرنوری)، اهالی این خیابان و ساکنین کوچه‌های فرعی از نعمت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر بهره‌مند شدند.

نصیری‌ در پایان گفت: با اجرای این پروژه، شاهد رشد و ارتقاء کیفی سرویس‌های باند پهن مخابرات به مشتریان خواهیم بود و امیدواریم با اجرای شبکه فیبرنوری، کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی نیز در این منطقه رشد قابل توجهی داشته باشد.

46

دکمه بازگشت به بالا